Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ingen som kan väga sin overall o en mössa?

Även om jag köpt den på erbjudande så är det ju faktiskt det man måste räkna som utgångspris liksom, inte bara jag som fått rabatt utan alla som handlade just då..Tack för råden ang jackan sötisar
Har läst tillbaka, internet är sjuuuukt segt här och öppnar en sida i kvarten typ *sego*
Så jag tackar alla på en gång nu här
Jackan åker åter och jag tänker inte ens ta en ny faktiskt, letar en annan nu då rå 
Strlk 110-116, ska passa ihop med Molos röda täckisar och inte vara lila för det har vi i overall ![]()
...skulle behöva strypa min karl egentligen 
Men jag tror jag hoppar nåt tjusigt istället
*less på min gubbe*
Mårning!!
Ett ensamt dygn väntar, gubbskrället ska ut på galej och sova på hotell i Sthlm i natt
. Sen drar han så lägligt till Norge nästa vecka *toppenplanering* Tröstade mig med lite morgonhopping ![]()
I morgon ska Bubblis på pulka kalas, fattar inte hur jag ska palla upp o ner i pulka backen i 2 timmar, men hon ser fram emot det sååå att jag får krypa om kroppen inte bär mig..
Hoppas det blir liiite varmare än dagens 16 minus bara för jag har ingen jacka jag kan stänga om magen ordentligt ![]()
Just de.. Det blev en Molo blommig knappis igår hos babyshop åxå, dom hade ju sänkt även nyheterna * me like* ![]()