Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-12-02 19:52:09 följande:
    Men nä! Inte fruset vatten också.
    Kramar
    Jopp! som ett brev på posten.. Får se vad mer kvällen anbringar i lycka Obestämd

Inte så fasligt mycket som går bra just nu..
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Hörrni..

Jag beställde en present förut hos en shop den 19/11, den kom den 23/11  å då va de fel strlk, skulle ha en 80 men fick en 92.. Mailade direkt och hon skulle skicka en ny samt returpåse.

Den 29/11 mailade jag o frågade vart den tatt vägen å då va den skickad den 24:e fick jag till svar, men inget har dykt upp här, det skulle skickas en ny men jag har ännu inte fått den och jag hade behövt skicka den till personen som ska ha den i morgon fredag..

Jag vill inte längre ha den utan har köpt nåt annat redan, vad hade ni gjort?

• RååSa BuBBlan

hm... börjar få rätt så regelbundet ont i magen nu här Obestämd aj aj..

ingen fara på taket väl om det är typ 10 minuter mellan? det kan väl ge med sig åxå visst?

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-12-02 19:57:29 följande:
    Åh, men vännen dåHjärta Fast mina problem känns ganska så fnuttiga mot era ju.
    Å din dag lät rätt SKIT åxå!!

Vi håller tumsen för att morgondagen e raka motsatsen för oss båda Solig
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2010-12-02 19:59:20 följande:
    Jag skulle bett att få skicka tillbaka bägge två i den returpåse som borde ha kommit m h till att det tagit väldigt lång tid och bett om mina pengar. 

Skickar en stor kram i eländet! 
    Oki, då gör jag så, tack

Å tack för kramen Solig
    ängeln83 skrev 2010-12-02 20:06:01 följande:
    Minst sagt, och nu gick popcorn maskinen sönder också, varför är jag inte förvånad?

Absolut, imorgon ska vi ha en toppendagSolig
    Men nä... Verkligen inte er dag heller alltså Obestämd

Ja i morrn blir toppigaste dagen på lääänge, ska köpa en trisslott o vinna renoveringspengar, sen blir det 10 plus ute Solig
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2010-12-02 20:06:21 följande:
    Lugn och fin nu....
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 20:01:42 följande:
    Å din dag lät rätt SKIT åxå!!

Vi håller tumsen för att morgondagen e raka motsatsen för oss båda Solig
    Å mig med... Karla har snittat max 10 h sömn per dygn det senaste och vaknar ca 2 ggr/natt. Hon är helt slut redan efter 2 h på morgonen . Surar och gnäller sen heeeela dagen, men vägrar vila. Svante som efter 9 månaders sömnkaos äntligen rättat till sig har nu hojtat 3 kvällar i rad och idag när jag är ensam med båda, bestämmer han sig för atts krika galet i 1 h! I don't ork this Gråter. (Som sagt, små problem i sammanhanget, men trötthet tryter fanimej lite för mkt på mitt tålamod (ursäkta språket).
    Jag e rätt lugn

Å låter tufft hörru Trötthet är hemskt!!! Man blir helt knäpp om man inte får sova och vila ibland, håller tums and toes att det vänder i morrn!!  HjärtakramaHjärta
  • RååSa BuBBlan

nu är mina fötter isbitar här inne i datarummet *brrr* måste röra på mig lite *fryser ihjäl*

kram på er sötnosar Hjärta

• RååSa BuBBlan

hej hopp!

Idag känns allt lite bättre, aningens varmare både ute och inne och jag har faktiskt fått sova i natt åxå, dock ingen vinst på trisslotten idag

ChokladMoshin skrev 2010-12-03 13:39:59 följande:
    Är såååååååååå glad idag, var på sjukhuset och gjorde Mini´s hörseltest för 3:e gången och hon fick godkänt på bägge öron Solig
    Men med mycket tålamod från hon som gjorde testet, det tog nästan 1 ½ timme
    Det firade jag nyss med lite shopping från LLM

Va skönt Solig

La åxå en order där i morse men jag har inte fått nån orderbekräftelse, skitmysko Obestämd

• RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2010-12-03 15:17:47 följande:
    LÅter lovande
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-03 15:06:47 följande:

hej hopp!

Idag känns allt lite bättre, aningens varmare både ute och inne och jag har faktiskt fått sova i natt åxå, dock ingen vinst på trisslotten idag

Va skönt Solig

La åxå en order där i morse men jag har inte fått nån orderbekräftelse, skitmysko Obestämd

Låter härligt! Ja, "bara" -5 rena värmeböljan ju
    Skönt att få sova ibland! Mini vaknade bara och åt en gång inatt så känner mig också ganska utvilad.
    SKumt, jag fick bekräftelse direkt.
    Vad shoppade du?
    Själv blev det 2 Katvig lila/gulrandiga suits, en Molo gemstone suit och en ESL snigel suit.
    Blir bara shopping till bebis just nu
    Ja eller hur   - 5 är sommarvärme

Jag hoppade nog bara till Bubblis tror jag Drömmer men minns inte vad   Hoppas bekräftelsen kommer snart, vill haaaa mina saker Tungan ute

Jag handlar inte så jättemycket till bebisen just nu, har bunkrat en del finisar sen vill jag veta vad det är innan vi fyller på, finns mååånga fina prints till töser jag vill ha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17