Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Kramar

Inte så fasligt mycket som går bra just nu..

Hörrni..
Jag beställde en present förut hos en shop den 19/11, den kom den 23/11 å då va de fel strlk, skulle ha en 80 men fick en 92.. Mailade direkt och hon skulle skicka en ny samt returpåse.
Den 29/11 mailade jag o frågade vart den tatt vägen å då va den skickad den 24:e fick jag till svar, men inget har dykt upp här, det skulle skickas en ny men jag har ännu inte fått den och jag hade behövt skicka den till personen som ska ha den i morgon fredag..
Jag vill inte längre ha den utan har köpt nåt annat redan, vad hade ni gjort?

tack söt!
hm... börjar få rätt så regelbundet ont i magen nu här
aj aj..
ingen fara på taket väl om det är typ 10 minuter mellan? det kan väl ge med sig åxå visst?
Fast mina problem känns ganska så fnuttiga mot era ju.

. (Som sagt, små problem i sammanhanget, men trötthet tryter fanimej lite för mkt på mitt tålamod (ursäkta språket).
krama
nu är mina fötter isbitar här inne i datarummet *brrr* måste röra på mig lite *fryser ihjäl*
kram på er sötnosar 
hej hopp!
Idag känns allt lite bättre, aningens varmare både ute och inne och jag har faktiskt fått sova i natt åxå, dock ingen vinst på trisslotten idag ![]()

Va skönt 
La åxå en order där i morse men jag har inte fått nån orderbekräftelse, skitmysko 
hej hopp!
Idag känns allt lite bättre, aningens varmare både ute och inne och jag har faktiskt fått sova i natt åxå, dock ingen vinst på trisslotten idag ![]()
Va skönt 
La åxå en order där i morse men jag har inte fått nån orderbekräftelse, skitmysko 
men minns inte vad