Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-04-05 13:10:30 följande:
    Duntoffla: hästarna måste du köpa! De är underbara!
    ja, de ser superfina ut!

Nä, dags för sen lunch innan hämtning.

CU 
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-04-05 13:32:14 följande:

Javisst ja!

Så härligt!

Duntoffla skrev 2011-04-05 13:22:17 följande:
    Inne i stan är det mer vår än här men det är på god väg. Varmt och soligt i dag.

Åh nej, vill inte ha just den helgen. Men var det inte i juni ett år också?  

Vad skönt att våren är på gång hos er med.

Kom också på nu att det var i mitten av maj det året.
    Tror att det har varit i början av juni med innan dess.
    Vi har ju födelsedagar här 31 maj och 4 juni så den veckan får det gärna låta bli att vara.

Ja, jag har också för mig att det varit i början på juni. Minns inte om jag åkte då. *virrig* 

Ang vattkoppor så använde vi potatismjöl för att lindra Noels. Det funkade rätt bra 
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-04-05 15:15:26 följande:
    Ja jag kände mig lite manad med en ny lagersalgs tråd, det är väl dax nu tycker ni inte?

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58254960.html 

Komsi Komsi!
    Tack!

Vi pratade om det häromdagen men det är liksom "din" grej så jag vågade inte göra någon.
    Ocikatten skrev 2011-04-05 15:16:35 följande:
    Nä, nä, nä, inte så tidigt! Vi är bortresta 14-20/5 så det får gärna dröja...
     Men i så fall i juni. Jag kommer börja grina om det är sista helgen i maj. Är så taggad att åka nu.
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-04-06 15:52:34 följande:

Är det bara i norrland man ser såna här lappar?
    Haha, nej, de finns nog lite överallt. Har du läst David Batras "Den som inte tar bort luddet ska dö!". Såg jäkla rolig med alla slags lappar

Busbellan- har du fått dina pengar från Funky?  Här händer det nada. Så trist. Blir ingen mer shopping där
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-04-06 18:15:28 följande:
    Nepp inga pengar än
    Tänkte slänga iväg ett mail till idag och påminna, undviker gärna att ringa
    Mina pengar för mössan glömdes bort, sen när jag la en ny beställning så drog jag bort summan från den ordern. So far, so good. Bara det att även det paketet inte kom fram. När jag mailade få fanns inte allt i rätt storlekar längre så jag sa att skicka det och det och hoppa över det där och sätt hellre tillbaka de pengarna. Fortfarande inga pengar och heller inget paket trots att hon sa att det skulle skickas rek .   Nu börjar jag verkligen tröttna. Är det problem med posten får man polisanmäla och skicka rek men jag vet inte, får känslan att det är rörigt där av ngn anledning. Det har alltid funkat förut men nu är det katastrof.

hur lockande erbjudanden är så blir det inga mer köp där.  
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-06 19:35:08 följande:

Jag skrev redan i morse att dagen kändes bra!

Jag kom till jobbet och fick reda på att den andra tjejen i receptionen sagt upp sig, detta betyder att jag inte bara har ett grav vik tom sep 2012 utan får stanna så länge jag vill! Jag får dessutom själv bestämma hur mycke jag vill jobba, sen anställs det en ny utefter det. Känns himla bra alltså!!

Nu är frågan bara HUR mycke vill jag jobba.....

Grattis till fast tjänst!
  • Duntoffla
    Pepper79 skrev 2011-04-06 21:04:52 följande:
    Tjolla: Jösses vad söt Lia var i Katvig byxdressen {#emotions_dlg.flower}
    Ja, gud vad fin hon är! Och i Lilla Eho-klänningen. Och underbara kossorna på Milo!Hjärta
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-04-09 12:08:43 följande:
    nu får det nästan bli salg så det blir lite liv i tråden igan  

Är alla på loppis idag? 
    Inte jag men vi passar på att fixa lite hemma då Lea sover (sov...tydligen ) och Noel är på Bamseteater med mina föräldrar.

Tycker att det över huvudtaget är lugnt i tråden. Antar att det beror till stor del på FB.

Jag shoppar inga barnkläder nu och då blir det mindre här inne. Försöker spara pengar till salgen.

Fortfarande varken paket eller pengar från Funky. så jäkla dåligt! Tycker att hon borde ta hand om sina befintliga kunder än att ha ännu mer erbjudanden. {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Duntoffla
    Vildängel skrev 2011-04-08 23:07:03 följande:
    Ni som brukar ha koll..brukar inte OTT ha utförsäljning i Sthlm oxå ? Hur får man reda på när i så fall ? Finns det ngt nyhetsbrev el liknande man kan anmäla sig till ? Såg även att ni diskuterat Salg..Danmark har nationaldag 5 juni så det datumet gissar jag går bort...synd att Kph ligger så långt bort...
    Ja de brukar ha en utförsäljning. Tror det brukar vara rätt tätt inpå den vanliga. Vet inte om man man anmäla sig till ngt brev men kolla med OTT (Onetwoten)
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-09 20:09:03 följande:
    Gokväll!

Slappar i soffan hos mamma efter en fullspäckad vecka som idag innebar loppis! 2625 kr rikare inför stundande salg!
    Perfekt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17