Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hallå i tråden

Fick igår hem en fin småfolk från ts och väntar på en klänning därifrån också. Annars är det lugnt på shoppingfronten. Det är nog bra att pengarna redan är växlade till salgen så man inte kan göra några impulsköp

• Duntoffla
    solouniko skrev 2011-05-12 18:38:03 följande:
    Ja de var superfina faktiskt, är riktig impad över att han köpte dom på eget initiativ Ja de rosa är fina, men vitt är ju så lättmatchat till allt. Iofs har vi mycket rosa så det är nog inga problem ändå
    Duntoffla skrev 2011-05-12 18:13:20 följande:
    Hallå i tråden

Fick igår hem en fin småfolk från ts och väntar på en klänning därifrån också. Annars är det lugnt på shoppingfronten. Det är nog bra att pengarna redan är växlade till salgen så man inte kan göra några impulsköp
    Smart att växla in i god tid så man inte kan röra pengarna!
    Ja för det är lätt att ryckas med när det kommer erbjudanden men nu finns det inga pengar att ta av innan BB
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2011-05-13 14:56:51 följande:
    Bara jag som sitter som på nålar och väntar på SALG mail
    Nja, inte jag. Det känns som om det blir 25-29. Nu borde det ha kommit om det är redan nästa vecka.

Thea- kommer du åka oavsett vilket datum det blir? 
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-05-18 21:16:20 följande:
    Eftersom ingen skriver nåt och jag ändå tror att några smyger här så frågar jag lite ot.
    E fyller fyra snart och vi har köpt en cykel till honom.
    Nu är frågan: Ska han få den utan eller med stödhjul?
    Han har inte cyklat på något alls fram till nu.
    Ja lite trehjuling möjligen.

Hur hade ni gjort?
    Noels farmor och farfar gav via oss en cykel till honom. VI valde en utan stödhjul men köpte till först. Han ville inte ha dem så nu cyklar han med så där pinne baktill istället. Jag tror att det är bättre att försöka utan om de går med på det, det är ju bara en falsk trygghet för dem och sen får de kanske börja om när de väl vill ha bort dem
  • Duntoffla

Ja, idag får det komma. Ska passa på att träna så jag fördriver tiden. Nu hoppas jag att preggi kan så jag inte kör själv. Kommer vara rätt mosig lördag kväll då

• Duntoffla

Får se om jag gör det eller tar tåg. Fast jag vill gärna ha bilen, skönt att slippa stressa inne på salgen. Det löser sig

• Duntoffla

Fattar verkligen inte heller varför de skavänta in i det sista. Onödigt ju

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-05-19 12:40:42 följande:
    hmm ja hittade med att nån var säker på att det var torsdagen hmm
    Äh, de kan väl inte börja ändra dagar nu? Inte för att det spelar mig någon roll men trist om ni är inställda på onsdagen.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-19 12:47:38 följande:
    Asså jag läst oxå det där, men jag tror hon har fel för sig. Torsdagen är den 26e och förra våren började det den 26e maj, så det är nog därför hon tror det...
    Jag tror hon har fel.
    Buttelina skrev 2011-05-19 12:47:00 följande:
    för mig funkar torsdagen bättre
     Men har du någon att åka med då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17