Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-04-26 08:52:24 följande:
    go morrn brudar!

här börjar påsklovet med mindre fint väder, men va gör det när man fått lediga KANONdagar tillsammans
    vågar man hoppas på  babyshops post i veckan? el kanske tom i morgon? 
    God morgon! Här är det kalasväder idag också. vad väntar du på för kul från babyshop?
    Busbellan skrev 2011-04-26 08:56:22 följande:
    God morgon
    Här är det fortfarande strålande sol och jag planerar att sätta mig ute i solen och plugga fysik, ekologi, naturkunskap och sånt om en liten stund
    Samma här, sol alltså, fysiken och det överlåter jag till dig

jag ska packa lite Traderapaket och sen ut i solen. Noel är hemma idag då han spydde i söndags. 48-timmarsregeln

Började dagen med crosstrainern. Härligt!  
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-04-26 09:48:21 följande:
    Jag hoppas tom på babyshop post idag Haha, fast det är ju omöjligt, men hoppas kan man alltid Imorgon kanske vore mer realistiskt..

Godmorgon! Nu är vi inne på tredje dagen med hög feber och kräkor, blä! Men feber brukar väl inte sitta i såå länge, så jag hoppas det vänder snart! Fint väder här med idag men blir nog tyvärr att vfara inne ändå..
    Är det du som är dålig eller Milla?

Feber brukar jag ha max två dagar så jag hoppas att din? snart går över. Kanske bebis på g? 
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-04-26 09:59:14 följande:
    Nej det är Milla som är sjuk, kanske jag ska tillägga Jag känner mig pigg än så länge, men hade massa förvärkar igårkväll. Bebisen får dock gärna vänta tills M är frisk, känns ju inte såå kul att lämna bort en febrig liten kräkis. Men sen är den välkommen närsomhelst
    Stackars liten Hoppas att bebben håller sig lite till då. 
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-04-26 10:01:37 följande:
    Bara vi som fått regn och har mulet nu alltså  

typiskt när stortjejerna sover i tält på studsmattan och jag som sa till Mimmi och pressening inte alls skulle behövas Skäms  väntar på Ns tunika, safaritisha och hummeldojjs, får bara hoppas att nåt passar
    Låter som fin shopping!

Det ska tydligen bli lite sämre, det kanske kommer neråt... 
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-04-26 22:38:00 följande:
    busbellan: fina A i bildis alex hade också woodfish på sig idag

Tjejer berhöver lite råd.. ang min hals jag har haft en förkylning med hosta... ingen feber alls.. och efter nån dag fick jag ont i halsen.. det konstiga är att jag är ok i halsen på dagarna men på kväll och på natten har jag ooont har tagit alvedon varje kväll nu i över en vecka för att ens stå ut nån som har en ide? måste jag gå till läkare för att få skiten att gå över har inte tid med det..
    Halsfluss kanske?

Jag blundar för IdaT. Måste spara alla pengar till salgen. Molo my prrrreecious!
  • Duntoffla

Butte jag hade feber men inte sambon och alla utom Lea hade halsfluss. Du ska väl med på salgen va?

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-04-27 21:50:08 följande:
    ja jag ska på salgen
    Tänkte väl ändå Då får du se till att vara där på lördagen också så man får träffa dig. 
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-04-27 23:31:09 följande:
    ja det beror helt på datum.. är det sista helgen i maj så är salgen kanske inte så aktuell för mig
    Ah, funkar den inte? Blir så trött att de aldrig kan gå ut med datumet liiite tidigare. Surt att som jag gjort förut att behöva boka tåg ngn vecka innan=dyrt.

Denna gång tar jag bilen om jag så ska åka själv. Det är nästan billigare ju
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-27 22:48:43 följande:
    Jag tokshoppar alltid, speciellt nu Flört Jag brukar inte lägga upp bilder i bildis, finns anledning till det  Glad

Kan inte hejda mig så fort det är rea. Fick idag hem 2 paket från babyshop, 2 från FB och ett stort med 5 skalplagg från Polarn. Varför göra nåt normalt och tråkigt när man kan göra det roligt och överdrivet Tungan ute

• Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2011-04-27 23:38:47 följande:
    du kan ju mellanlanda ivxö om du vill å åka med ner med oss=) du e välkommen å dela brandbilscrib med maxen ;) hehehe
    Haha, undrar om Maxen samtycker?

Jag hoppas på att Mammastök ska göra mig sällis ner. Vilken dag åker du/ni? *ska kanske byta tråd* 
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2011-04-27 23:47:19 följande:
    jasså finns det en salgtråd?!?...........brukar bli första dagen iof......=P har svårt å hålla mej från saaaaaaaaaalg =P hahaha

ja maxen är mkt vänlig av sig =P han sover mer än gärna i vår sä'ng =/ på gott å ont hahaha.......får hit hans branbril (som maxen säger) på söndag =) så då ska de monteras upp=).......
    Jajjemen! Nu är det väl lugnt men det blir ju rätt tradigt när alla bara snackar salg sen.

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58254960.html

När brandbilen är monterad är nog er säng ett minnet blott  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17