Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-05-05 13:22:09 följande:
    Tack Lite små kul att syskonmatcha faktiskt

Naeh, inte vad jag vet.
    Ja, kul när det inte är helt lika men ändå. Same same but different.
    THEA och Grodan skrev 2011-05-05 13:22:34 följande:
    Dunis: Finaste black stars och allra sööötaste ungen Kyss
    Tack sötis! De är så fina starsen.

Du som är "gammal" sömmerska, om man ska sy kantband på en sittdyna, hur gör man snyggast/enklast? Alltså, hur sätter man "andra"delen av kantbandet? Lägger man rätsidan mot först och syr, viker över och sen då? Viker in kanten och syr på maskin?

*vilken otroligt bra förklaring...*

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-05-05 13:34:24 följande:
    Precis
    Har blivit rätt mycket syskonmatchningar nu det senaste när jag totalt snöat in på VV
    Jaså har du blivit VV-galning? Har bara köpt solhattar och shorts mest. Kanske ska shoppa något där. Måste iofs hålla i pengarna nu till Molo men ett par Småfolk får det nog bli

Thea- hittade en bildbeskrivning på nätet. Det verkar ju så lätt men sen när man gör själv blir det superfult... 

Nä, nu gnälls det här bredvid. Dags för lite mellis innan hämtning

CU 
  • Duntoffla

Tack för svaret, ska dock vara vändbar dyna men en sida lär användas mer då den är mönstrad

• Duntoffla

Smilla- det finns ju en salgtråd så det blir nog mest skrivet där. Ska du åka?

• Duntoffla

En ny lista på shoppar vore bra, många finns väl inte ens kvar. Jag kanske kan göra en senare

• Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-05-06 11:22:35 följande:
    vi kan samla ihop till en lista...  Bra initiativ Solig
    Ja, det är ett rätt digert jobb så man kanske kan dela på ngt vis? Minns att jag och Butte gjorde en tillsammans förut. en tog svenska shoppar och en danska/utländska. Om det nu fortfarande är intressant?
  • Duntoffla

Jag förlängde nyss hos Telia och valde en iphone 4. Är nöjd med den

• Duntoffla

Lillronya- tror det är bra att passa på att uppgradera till en android eller iphone då det känns som om vanliga hederliga mobiler snart är ett minne blott

• Duntoffla

Galaxy hade sambon förut innan han fick iphone via jobbet. Tror han var nöjd med den, dock lite äldre modell än den du visar

• Duntoffla

Helle- tack för superfin post och toksnabb service!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17