Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-11-23 20:25:17 följande:
    Tack
    Ella fick ett riktigt flickigt rum, men jag gillar det

Så du att jag svarade dig på fb, ang. leggingsen förresten
    jepp, måste fundera lite....
  • SmillaMilla
    Stargirl skrev 2010-11-25 17:41:43 följande:
    Usch.....Molo overallen är svår att ta på sig tycker dottern. Hennes ben fastnar i fleecen vid fötterna och den viker sig dubbel. Både Reiman och Didriksson overallen är enklare tycker hon, synd på en fin overall.

Har ni samma problem?
    jepp har samma problem här. Även på pop byxorna. Blir nog reima till barnen framöver
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-11-26 17:04:55 följande:
    ja de sitter så mycket bättre på än knapptröjorna tycker jag, är inte så vida. Ångrar lite nu att jag valde bort starsen med svarta armar i den modellen...
    Håller med den modellen var helt underbar. Svea hr den i airbrush. Sitter jättefint!
  • SmillaMilla

Men åhhhhhh har det varit katvig salg????????

Jag fick i dag hem den rosa/rosa och lila/gröna tröjorna. Himmel vad fin den lila/gröna var. HELT underbar!!!

• SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-26 20:50:25 följande:
    TUUUUSE TACK!!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Vad mycket fint stormis shoppat till dig! Underbart ju!!!
  • SmillaMilla

Glad lilla jul alla vänner!

I dag firar vi lilla jul med julmarknad, fika och sedan middag med paket öppning, tillsammans med släkt och vänner. Så mysigt, speciellt då vi har ca 30-40 cm snö!!!

• SmillaMilla
    h80 skrev 2010-11-27 11:27:00 följande:

Skulle behöva lite inredningsråd, ni brukar ju vara duktiga på det Glad Lillans rum ska göras om, hon har ett rum med snedtak. Det är vita väggar nu o jag vill inte sätta tapet, men målar gärna  Har köpt en massa från denna serien puffydesign.jetshop.se/serie-abbie-c-275-1.as...
    frågan är nu om jag ska låta väggarna vara vita, eller om man ska göra en röd fondvägg, eller rött på snedtaket eller måla röda ränder på nån vägg eller nått annat ??

Åhhhhh så fint! Jag tror inte att du skall måla snedtaket rött, utan gör det helllre på en fond vägg. Varför inte några stora vita prickar på det röda. Skulle vara snyggt. Annars randigt.
  • SmillaMilla

God kväll!

Jag blir snart tokig på hur mycket svea växer. Allt blir för litet, vinteroverallen, alla inne kläder och nu vinterskorna!!!

Nu skall jag behöva köpa stl 28!!!! till min tre åring. Vart kommer detta att sluta?

Det är ju inte så konstigt att hon sover hela dagarna. Hon sover så mycket så vi har varit oroliga för att hon skall ha borelia, men det är nog bara för att hon växer.

• SmillaMilla
    jompa skrev 2010-11-28 18:57:24 följande:
    Både jobbigt och kul antar jag Ej kul när det man tänkt skulle räcka ett tag inte gör det men kul att shoppa nytt, nu när Molo kommer med lite nytt.
    ja det är ju sant. Men vinterskorna känns surt. Går ju inte riktigt att sälja begagnat.
  • SmillaMilla

Lite ot, men tips på var man kan hiitta odd molly på nätet. Gärna äldre kollektioner.

Sambon skall köpa en klänning till mig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17