Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ella fick ett riktigt flickigt rum, men jag gillar det
Så du att jag svarade dig på fb, ang. leggingsen förresten
Men åhhhhhh har det varit katvig salg????????
Jag fick i dag hem den rosa/rosa och lila/gröna tröjorna. Himmel vad fin den lila/gröna var. HELT underbar!!!

Glad lilla jul alla vänner!
I dag firar vi lilla jul med julmarknad, fika och sedan middag med paket öppning, tillsammans med släkt och vänner. Så mysigt, speciellt då vi har ca 30-40 cm snö!!!
Skulle behöva lite inredningsråd, ni brukar ju vara duktiga på det
Lillans rum ska göras om, hon har ett rum med snedtak. Det är vita väggar nu o jag vill inte sätta tapet, men målar gärna Har köpt en massa från denna serien puffydesign.jetshop.se/serie-abbie-c-275-1.as...
frågan är nu om jag ska låta väggarna vara vita, eller om man ska göra en röd fondvägg, eller rött på snedtaket eller måla röda ränder på nån vägg eller nått annat ??
God kväll!
Jag blir snart tokig på hur mycket svea växer. Allt blir för litet, vinteroverallen, alla inne kläder och nu vinterskorna!!!
Nu skall jag behöva köpa stl 28!!!! till min tre åring. Vart kommer detta att sluta?
Det är ju inte så konstigt att hon sover hela dagarna. Hon sover så mycket så vi har varit oroliga för att hon skall ha borelia, men det är nog bara för att hon växer.
Lite ot, men tips på var man kan hiitta odd molly på nätet. Gärna äldre kollektioner.
Sambon skall köpa en klänning till mig