Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-12-09 20:43:19 följande:
    Bra val..vi reklamerade våra och var tydligen inte ensamma om det!
    SmillaMilla skrev 2010-12-09 20:31:11 följande:
    Åhhh äntligen var det något i adventskalendern som föll mig i smaken
    Tydligen här också Räckte visst inte med Pompdeluxordern i morse för vår del..
    Åhhhhh vill också ha från pompdelux, men deras frakt var ju sjukligt dyr hit. 280 kr!!!!
  • SmillaMilla

Åhhhh vad jag är orolig för min lilla flicka Gråter

Hennes läkare ringde upp i dag och ville att vi for in till sjukhuset akut för att ta lite fler prover. Men som tur var såg de ok ut. Men i morgon blir det masssa nya prover. Vill inte detta!

• SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-12-09 21:11:16 följande:
    men vad läskigt att det inte kommer på vad som är fel...
    Ja nu känns det inte alls bra. Hoppas att vi får svar i morgon.
    Buttelina skrev 2010-12-09 21:11:52 följande:
    åh är hon fortfarande trött?
    Det blir bara värre
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-12-09 21:45:39 följande:
    Varför behövde ni åka in akut, vad var det som inte var bra?
    Måste ju varit något eftersom ni skulle komma så snabbt
    Det var något i urinprovet de hittade, det är ett nytt inlämnat och in på odling. Men till dess ville läkaren fort ha hb värde, socker och vad det nu var.

Igår hittade läkaren på jouren utslag som hon oroade sig för, men det kom några fler sedan när vi kom hem, men de fösrvann efter en timme igen. Nästan som små blåser med mycket rött run om kring.
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-12-10 09:47:15 följande:

Hej flickor!
    Idag testade vi More Stories klänningen som jag fyndade på Små Vi och GUUUD så fin den var på!!! Hon har den på sig nu, men jag funderar allvarlig på att ta av den och spara den till 1års dagen. Det är trots allt bara 2 månader till... Förvånad Vad tycker ni? Visst är den ljuvlig??

Åhhhhhh så fin!!! Nä inte kan du vänta två månader på att använda den där! Använd den nu massor i stället. Kommer väll många festliga tillfällen här.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-12-10 09:52:04 följande:
    Funkar katvigs lila/gula leggings till den lila kikkid klänningen?
    ingen anning, men svea har den lila kikkid klänningen på i dag. Tillsammans med röd/vit randiga pop strumpbyxor. Superfint!
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-12-10 10:01:44 följande:
    Fiin klänng Tjolla Klart du ska använda den redan nu, vips är den för liten ju Passa på!Har du bild? Drömmer Hur är det med lillgumman nu förresten?
    Jodå nu har vi varit o tagit prover på sjukhuset. Båda läkarna sa innan att hon inte behövde fasta, men sedan så ville de inte ta dem på labbet för att hon hade ätit. Men jag vägrade gå därifrån innan de hade tagit proverna. Så de tog dem i alla fall Måste ju få något ut av dem. Och inte kan vi vänta över helgen.
    Nu får hon som små blåser (med rött runt dem), de är kvar bara någon timme och sedan försvinner dem, det kommer nya... helskumt.

Här kommer en bild på klänningen o strumpisarna, men vill inte bråka med henne i onödan, så det blir kanske inte den bästa bilden.

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-12-10 10:10:50 följande:
    åhh underbara!!
    Åhhhhh så fn den lite ljusare klänningen var, den till vänster.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 18:42:28 följande:
    Jag brukar klara hans jädra ego tänk rätt bra, men nu när man e så trött och enorm så tar jag det inge vidare, jag är besviken på massor han inte gör!!

Ja just nu när det är mellan 15-20 minus så måste ju ALLT på när man ska ut och det är inte de lättaste, sen ska man ju skrapa bilen efter det direkt och min bil är helt värdelös, genomtjock is på hela insidan, jag ligger inuti bilen och håller mig i ratten och skrapar sen ska man ut ur bilen åxå *otympliga jag*

Tack för kramen Kyss
    Men fy! Det där låter jobbigt. Är det inte lättare att ha henne hemma då?
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-12-10 20:45:51 följande:
    Godkväll

Här verkar lugnt, kikar alla på Idol?
    Känner mej ganska ensam som iiiiinte gör det
    Är super shopping sugen trots att det dimper ner paket i lådan varje dag, har mest blivit leksaker och sånt iof. Och en vinterjacka till mej, äääntligen hittade jag precis en sån jag ville ha.

Nån som vet om Guppi är snabba på att skicka? Vill ha Hummel overallen typ NU!
    God kväll.

Jag sitter med laptoppen i knät o kollar på idol med ett öga. Sambon är på julfest så ensamt här.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17