Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stargirl skrev 2010-12-04 19:25:53 följande:
    Jag tror de kan bryta nacken....men kolla i min blogg. Jag har just skrivit om bilsäkerhet och visar två olika bakåtvända stolar där dottern som nu är nästan 4 år sitter hur bra som helst.
    lustigt det var just i din blogg jag hittade filmen.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-12-07 20:12:29 följande:
    Åh jag är kär i denHjärta Lova växer ju såå sakta men snart snart kan använda vår 80a
    ja den är ju helt underbar. Synd bara att det skall vara så svårt att hitta den nu.
    Preggi skrev 2010-12-07 20:14:10 följande:
    Tack. Jag är supernöjd. Var så osäker på om jag tog i för mkt i storlek. Nu måste jag nog hitta nya vantar och kanske en fin mössa till. Tips?
    SmillaMilla skrev 2010-12-07 19:50:17 följande:
    Åhhhh nu har jag fått ett ha-begär

Denna i stl 104-110`????

www.tradera.com/Stickad-MOLO-klanning-i-lammu...
    Vilken fin! Är den från i år?
    Nä det är nog från förra året.
  • SmillaMilla

God kväll tjejer!

Nu är jag grymt shoppingsugen!!! Hoppas att det blir mycket rea just i kväll.

Sedan en ot fråga. Men ni är så duktiga sköterskor här Varför har man vita blodkroppar i urinen? Var till Svea i dag för att kolla henne, hon har ju varit onormalt trött länge. Först uteslöt de diabetes, men hon hade massa vita blodkroppar i urinen som nu skall odlas och inlämnas nytt i morgon. Sedan skall jag ringa vid lunch för att få provsvar och höra om jag måste söka akut för henne (beroende på vad proverna visar). Och så skickades det remiss för fler prover (bland annat borelia). Kanske skall tillägga att vi går till privat läkare. Men fy vad jag blev orolig.

• SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-12-08 19:21:14 följande:
    urinvägsinfektion en sak iaf..
    hmm ja det skulle det ju kunna vara. Hoppas på svar i morgon.
    Helle skrev 2010-12-08 19:54:29 följande:
    Jag tänkte på er förut idag och hur Svea mår, om hon blivit piggare? 

Jag vet tyvärr inget om vita blodkroppar men jag hoppas att ni får ett bra svar snabbt.

God kväll alla  
    Åh tack! Ja hon är fortfarande välldigt trött, men lite bättre nu på dagarna när hon sovit två timmar på dagen på dagis. Men då har hon ju inte behövt sova på dagen på snart 2 år. Så det är ju något som är galet.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-12-08 20:11:45 följande:
    Det enda jag kan komma på som jag hört i samband med vita blodkroppar i urinen är uvi precis som kristyr säger
    Hoppas ni får nåt svar i alla fall, jobbigt att gå och inte veta
    Är ju själv helt lost efter Ellas tvetydiga provsvar
    uvi låter ju enkelt så hoppas på det.

Vad fick du för provsvar?
  • SmillaMilla
    Pepper79 skrev 2010-12-09 20:36:42 följande:
    vad blev det?
    På babyshop köpte jag molos nya tröja med kossor och hästar samt molo tröja med bilar på hög. Toppen bra pris ju. Först får jag moms fritt (-22%) och sedan då deras -20% rabatt, så det blev ju helt ok. Och billig frakt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17