Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Dunis: Underbart söt liten bebba i tråden, ljuvlig!
    Och ett jättefint datum för sin födelsedag valde hon också...*ler*

• OsynligtSmåkryp
    Saraia skrev 2010-08-09 20:05:20 följande:
    tror ni en 6åring kan tänkas använda väpnarluva på vintern? ingen som vet hur den lila lurvväpnarluvan ser ut inuti?
    Bubblegum måste jag säga då jag köpt den till min 7-åring.
    Hon använde väpnarluva flitigt i skolan i vintras när hon var 6 år, såg inga andra barn i skolan använda sådana men jag är glad att hon vågade göra det för hon frös ofta om kinderna när det var som kallast.
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-08-09 20:07:43 följande:
    Osynligt...: Fin shopping! Men är jackan faktiskt bubbelgum? Ser ju precis ut som den Berrie jag tittade på i butiken i går.
    Tack! Mmm, det är Bubblegum, men färgen är knepig att få rätt, men det är definitivt tuggummifärg på jackan.
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-08-09 20:11:50 följande:
    ha ha okej. Åhhhh vad jag vill köpa en sådan till svea nuuuuuuu.
    Den är fiiiiiiin!
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 09:21:11 följande:
    God morgon förresten!

Ännu en dag av väntan här, inget telefonsamtal än iallafall och jag hoppas det inte kommer något heller *krampaktiga tummar*

Idag är det riktig höst här, såå mysigt!! Vi tog en morgon prommis jag o Bubblis med lurv och filt i vagnen *mys mys*

Hoppas på nya lurvar i lådan idag, men det kanske är att hoppas på för mycket *nyfiken på dem*
    Vi som har sol och hyfsat väder här idag, men ska till din la stada snart...Vi lämnar alltså fint väder för höstväder?!
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 09:32:54 följande:
    Å hur de e i Vås vet jag inte bor ju en bra bit därifrån jue

Vad ska ni göra i stan? Nåt skojsigt?
    Äh, du är ju typ nästgårds ju, mätt med våra lantismått.
    Minstingen ska handla för sina födelsedagspengar, en brandstation från Lego är hon visst sugen på, jag ska inhandla äggklocka på IKEA och så får jag veckohandla på bästaste Maxi (något våran håla inte har...).
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 09:36:56 följande:
    Har du körkort nu? Förvånad skoooj med ikea tripp
    Näääääääj, inget körkort...Jag får däremot äran att köra den trista vägen varje gång nu typ. Vissa verkar uppskatta övningskörning alldeles för mycket och njuter av passagerarsätet.
    Körskolan har haft stängt i 3 veckor nu, så jag ska väl dit imorgon och boka in lite nytt typ, men innan snön kommer hoppas jag på kort.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 09:41:45 följande:
    Tänkte du hade fixat det på ett kick

Mitt kostade typ 24000.- och tog ett år innan jag fick det, å det va läääängesen *dyra långdragna jag*

Hoppas du får det snart, jag har ju kortet men vågar fasiken inte köra nånstans, måste öööva mer
    Mitt är ju än så länge på dryga 10000:-, ett kurspaket liksom, men någon tusenlapp till landar det väl på, jag känner mig alldeles för osäker på stadskörning, landsväg är ju nemas problemas, likaså motorväg och grejer, men stadstrafik... Kräks

Men kidsen hejar ivrigt på mig iaf, hela tiden jag kör så får jag höra uppmuntrande ord, allra helst från 7-åringen. Hjärta Hon vill gärna se ett körkort snart, hon vill åka och shoppa efter skolan någon dag då, och jag ska få hämta henne vid skolan...*s*
  • OsynligtSmåkryp

Nu blev det visst en lurv från Matador... Drömmer
    Och en liten fisksuit slank det också ned

Så nu måste jag slita mig från datan och åka iväg, blir dyrt annars.

• OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-11 07:46:08 följande:
    Hur går det på Tradera nu för tiden? Skulle behöva tömma litegrann, vågar man köra 1 kronas?
    Jag tycker att det går bra, jag är nöjd! Har kört 1 krona på det mesta utom Molos ytterkläder typ, men dom stiger på bra alla auktionerna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17