Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll!

Här är jag GLAD! I dag fick vi redan på att Svea har Köldallergi, så skönt att veta vad det är. Kanske konstigt att vara glad för det, men ovissheten är svårare, nu kan hon ju medicineras.

• SmillaMilla
    Helle skrev 2011-01-14 21:07:11 följande:
    Skönt att ni fått besked. Köldallergi var ju min gissning innan även om jag inte hoppats det. Jag har själv fått det och det är ingen höjdare

Men hoppas hon mår bättre av medicinerna nu. 
    Åhhhhh! Har du också köldallergi? Kanske du vill berätta lite mer hur det är för dig? Du får gärna inboxa.
  • SmillaMilla

Någon som fattar något på llm? Visst kan inte alla legginsen vara slut. Får ju inte att välja stl. Jag vill ju shoppa!!!

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2011-01-14 21:32:13 följande:
    Någon som sett en lurv i stl 140, utan luva, på rea?
    nej det finns inga. Jag har eltat överallt.
  • SmillaMilla
    Saraia skrev 2011-01-14 23:19:42 följande:
    110 borde ju räcka då t min tjej som var 103 i höstas, beräknas va 106 i april då hon blir 5. e rädd att 116 ej sitter uppe då hon e spinkig!
    Va fin hon var i dem!!
    Jag beställde massa leggins o tröjor från molo nu. Köpte 110 till Svea som är ca 102 cm, men rund.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-15 21:46:43 följande:
    Tror du töjer mer och mer på den där regeln
    Här lyckas jag vä inte jättebra heller Skyller på att safaritröjan blev så billig på babyshop annars hade jag faktiskt inte köp den. Sen får Ella både klänning och mössa i colibri, men mössa räknas inte va
    Gick det igenom för det priset? Oj jag har köpt mycket i colibri printet.
  • SmillaMilla
    Lalalong skrev 2011-01-15 22:02:31 följande:
    Förresten så har jag faktiskt shoppat danskt ikväll också, så jag behöver inte vara helt OT. Köpte en Penséklänning i 74/80 och en Birdie-klänning i 74 till 50% på Oki-Doki. 
    Det är fasiken lagom pris när det för det första är babyklänningar och för det andra till 50%. 174 kr/st är ju fasiken ingenting!! 
    Fiiint! Nä det är inte mycket! Jag har shoppat massa nu på sistone så tipsa inte om någon rea
  • SmillaMilla

Åhhh ligger på soffan o vilar. Var barnvakt åt en 10 månaders hela natten. Så nu är sambon ute med alla barnen, nu när hon åkt hem. Shoppingsugen men jag har ganska mycket paket på väg hem.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-16 11:21:12 följande:
    Har du fått sova nåt? Fast man sover väl inte så hårt antar jag även om barnet sover
    Med tanke på att vi hade henne här för att hon inte sover på nötterna så har jag sovit massor. Alltså helt okej.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17