lillronya skrev 2010-05-02 21:48:27 följande:
Ja det är tvunget, tyvärr. Mår du lika dåligt fortfarande?`När var det du skulle till läkaren? Eller du har kanske varit där?
Jag har varit på så många läkarbesök nu så jag vet inte ens vilket du refererar till....ska träffa gastroläkaren på tisdag om du menar det. Imorgon ska jag ringa gyn, hoppas på operationstid denna veckan...
Har gett upp hoppet om denna kroppen...nu ger jag upp amningen...orkar inte med att må så här dåligt, tror inte det finns ett enda gram fett i min mjölk ändå utan allt verkar lagra sig i min kropp istället för Mateo...han är ju ändå så pyttig med sina 5kg fast han är 4 månader så om han går upp mer om han får flaska så får jag ge upp det här...känns bara så trist när det ändå fungerar bra och han verkar ju nöjd, men ändå står han stilla i vikten
Nä klaga klaga klaga...jag gör inget annat än klagar nu för tiden. Sambon vill få mig inlagd så de reder upp allt på en gång eftersom jag bara får det ena efter det andra o han är nog trött på allt klagande och att behöva oroa sig. Men jag HATAR ju o ligga inlagd...fy o vara borta från barnen. Nä det får bli täta läkarbesök nu istället...