-
ja jag är helt tokig i rosa/blå och lila/gröna Katvigränder, samlar allt jag kan hitta i alla möjliga storlekarRååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:35:36 följande:Åååå fina råååsa/blå
-
Jag har:RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:42:51 följande:Lila grön har jag åxå samlat på mig Har nu velourklänning 104 tröja 104 leggings 104 suit 62 suit 68 suit 80 strumpor 15-17 strumpor 25-27 hjälmis vanlig mössa filt saknar halsduk, body och leggings i 74
velourtröja 110 & 68
leggings 110,116,68
bodysuit 62, 68
body 56, 62
filt
vanlig mössa
Jag saknar strumpor och hjälmis, vart hittade du dom?? Vill JÄTTEgärna ha en hjälmis!!!
och en veloursuit vore inte fel heller
-
HUR kan du inte ha NÅT i dom ränderna???Buttelina skrev 2010-05-03 22:00:58 följande:kanske liite mycket
Glömde ju Maias tröja i 116 också
Det är de finaste ränderna ever tycker jag
-
detta var första katvigranden för Maialillronya skrev 2010-05-03 22:14:22 följande:Ja det är fint det printet! Kul att titta på gamla kort och se vad man hade för fint.
sommarsuit i strl.56. Sitter perfa på Mateo nu
Dålig bild på Maia här men då var jag inte så haj på fotograferandet än
-
Kommer ni ihåg napparna?? Åhh vad jag skulle vilja ha katvignappar till Mateo!!

-
jag funderade också på den men så är jag inte så mycket för växalåda till Maia, känns ju som eeeeevigheter tills hon skulle kunna ha den så jag hoppade överButtelina skrev 2010-05-03 22:35:02 följande:www.tradera.com/Helt-NY-SMAFOLK-lang-sweatshi... till växa lådan
-
e3 har inget viloläge på syskonsitsen, inget vidare alltså...maxen behöver ju det när han sitter framme o lillasyster när hon sitter bak.Greksmurfen skrev 2010-05-04 20:29:46 följande:ah en e3 e billigare än sporten?!?... funderar på om det e värt å buda på denna om den går till ett bra pris... bor ju 4 mil bort så man slipper ju frakten med -
Åh det smycket lät fint, länk??Greksmurfen skrev 2010-05-05 10:49:11 följande:elsa beskow böcker=).. går aldrig ur tiderna =)... vi har en tradition att ge guldsmycke (faddrarna) en tjej frå ett tro hopp å kärlek=).. min son har en guldkedja med ett hängsmycke med lasergravyr av han när hans over med sin snuttefilt=).. tycker personliga gåvor e såå fint.. tenntavla med allt ingraverat, eller ne broderad tavla med info=)
Jag behöver tips på vad jag ska önska mig till Mateo i doppresent och till Maia i 4-årspresent. Både smått och stort. Snälla ös ner mig med tips!!!
INGEN vågar handla kläder till mina barn
-
Slänger bara in ett supersnabbt hej! Jag lever fortfarande
Har bara aldrig tid för tråden längre...
Har iaf precis varit på bvc och efter utskällningen jag fick förra gången för 2 veckor sen då Mateo ramlat liiiite under kurvan så fick jag nu tyst på tanten...han har gått upp 630gram på dessa 2 veckor och ligger nu ÖVER sin kurva! Så där fick hon så hon teg
Och det är amning...har bestämt mig för att sluta amma men inte riktigt börjat med det än då han bara kräks av ersättningen. Nu tror jag att jag väntar ytterliggare lite innan jag slutar amma för han växer ju jättebra trots allt!! Var nog bara ett tillfälligt fall på kurvan då han var sjuk.
Massor med underbara bilder i bt!!
Jag är SÅÅÅ shoppingsugen men försöker hålla i pengarna lite till molosalgen
-
kikar in o frågar vad som hänt? Såg lilla stackarn i btstökmamma skrev 2010-05-12 12:20:09 följande:åå, men för fina för rumpstuds/hasande /ålande men kanske som bralla till tröjan blir för mycket va??
Hänger inte med så mycket i tråden längre så har inte läst om du skrivit vad som hänt...