Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:35:36 följande:
    Åååå fina råååsa/blå
    ja jag är helt tokig i rosa/blå och lila/gröna Katvigränder, samlar allt jag kan hitta i alla möjliga storlekar
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:42:51 följande:
    Lila grön har jag åxå samlat på mig Har nu velourklänning 104 tröja 104 leggings 104 suit 62 suit 68 suit 80 strumpor 15-17 strumpor 25-27 hjälmis vanlig mössa filt saknar halsduk, body och leggings i 74
    Jag har:

velourtröja 110 & 68
    leggings 110,116,68
    bodysuit 62, 68
    body 56, 62
    filt
    vanlig mössa

Jag saknar strumpor och hjälmis, vart hittade du dom?? Vill JÄTTEgärna ha en hjälmis!!!
    och en veloursuit vore inte fel heller {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-05-03 22:14:22 följande:
    Ja det är fint det printet! Kul att titta på gamla kort och se vad man hade för fint.
    detta var första katvigranden för Maia sommarsuit i strl.56. Sitter perfa på Mateo nu

Dålig bild på Maia här men då var jag inte så haj på fotograferandet än

http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpld0ijf.jpg
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-05-04 20:29:46 följande:
    ah en e3 e billigare än sporten?!?... funderar på om det e värt å buda på denna om den går till ett bra pris... bor ju 4 mil bort så man slipper ju frakten med
    e3 har inget viloläge på syskonsitsen, inget vidare alltså...maxen behöver ju det när han sitter framme o lillasyster när hon sitter bak.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-05-05 10:49:11 följande:
    elsa beskow böcker=).. går aldrig ur tiderna =)... vi har en tradition att ge guldsmycke (faddrarna) en tjej frå ett tro hopp å kärlek=).. min son har en guldkedja med ett hängsmycke med lasergravyr av han när hans over med sin snuttefilt=).. tycker personliga gåvor e såå fint.. tenntavla med allt ingraverat, eller ne broderad tavla med info=)
    Åh det smycket lät fint, länk??

Jag behöver tips på vad jag ska önska mig till Mateo i doppresent och till Maia i 4-årspresent. Både smått och stort. Snälla ös ner mig med tips!!!
    INGEN vågar handla kläder till mina barn
  • Zvartaliljan

Slänger bara in ett supersnabbt hej! Jag lever fortfarande Har bara aldrig tid för tråden längre...

Har iaf precis varit på bvc och efter utskällningen jag fick förra gången för 2 veckor sen då Mateo ramlat liiiite under kurvan så fick jag nu tyst på tanten...han har gått upp 630gram på dessa 2 veckor och ligger nu ÖVER sin kurva! Så där fick hon så hon teg Och det är amning...har bestämt mig för att sluta amma men inte riktigt börjat med det än då han bara kräks av ersättningen. Nu tror jag att jag väntar ytterliggare lite innan jag slutar amma för han växer ju jättebra trots allt!! Var nog bara ett tillfälligt fall på kurvan då han var sjuk.

Massor med underbara bilder i bt!!
    Jag är SÅÅÅ shoppingsugen men försöker hålla i pengarna lite till molosalgen

• Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-12 12:20:09 följande:
    åå, men för fina för rumpstuds/hasande /ålande men kanske som bralla till tröjan blir för mycket va??
    kikar in o frågar vad som hänt? Såg lilla stackarn i bt
    Hänger inte med så mycket i tråden längre så har inte läst om du skrivit vad som hänt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17