Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ÅHHH J*vla tradera skickar ut felaktiga vinnarmail...står 10kr via dhl i alla mina vinnarmail som köparna får {#lang_emotions_yell} I kopian jag får av SAMMA mail står det 33, 42 eller 52kr via dhl!!! Köparna sätter så klart in bara den där tian som det står i deras vinnarmail *SUCK*

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:30:51 följande:
    det får ju tradera stå för tycker jag!! fyy vad irriterande. massa extrajobb ju!
    ja en jädra massa extrajobb, tid som jag INTE HAR!!!!
    lillronya skrev 2010-05-02 22:23:03 följande:
    Det blir säkert bra med täta läkarbesök som du skriver. Och att allt blir ordentligt kollat och behandlat.
    Jo jag hoppas det.
    Om du fick välja att vara vaken eller nedsövd under en gynekologisk operation, vad skulle du välja??
    Om jag är vaken får jag åka hem efter bara några timmar...blir jag nedsövd får jag åka hem dagen efter.
    Jag tycker det är ganska läskigt o vara vaken men hatar ju o behöva ligga kvar. Har inte ens fått operationsdatum än men velar redan *suck*
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-05-02 22:37:22 följande:
    JAg hade valt att bli sövd för det verkar så läskigt att vara vaken. Fast det beror på iofs hur lång tid ingreppet tar... Jag har gjort vaket snitt och det funkade ok, men då får man ju en attan så bra belöning.
    Ja men det måste väl ändå känts kontigt när de var o grävde i magen på dig??
    Nu ska de ju inte in i magen (tror jag inte...beror på hur illa skadad livmodern är) utan "bara" in via underlivet, men det känns ju ändå lustigt o vara vaken då {#lang_emotions_undecided}
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-02 22:37:51 följande:
    jag har gjort båda, visserligen en enklare op vid dom tillfällena och jag föredrog vara vaken, men fick det inte andra gången jag gjorde samma ( cysta)
    vad fick du för bedövning då?? Gjorde det ont alls eller var du helt bedövad??
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-02 22:46:39 följande:
    det va nog mest kraftig lokalbedövning och så lugnande, låg och titta i taket och "drömde" om en sandstrand/solsemester kommer jag ihåg, väldans trevligt kände ingenting
    lillronya skrev 2010-05-02 22:43:42 följande:
    Nä det kändes inte alls. Kändes som att de höll på att buffla omkring på mej, som att rätta tll hur jag låg eller så. Inte kände jag att de var inuti magen och röjde, inte.
    Tack nu har ni lugnat mig lite om det iaf. Ska fråga läkaren hur lång tid op. tar men tror inte det tar så lång tid o sätta några stygn. Hoppas ju att de ska ha tid för det denna veckan redan.
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-02 22:49:25 följande:
    med tanke på att dom erbjudit dig att vara vaken så gör dom väl titthål om dom går in  magen? 3 små ärr....* är lite sur att dom "sydde ihop" min navel *
    nä men de ska inte in i magen...ska operera underlivet...framfall heter det. Vill inte skriva detaljerna här utan du kan söka på det istället...började med tarmen i början av veckan o sen blev det snabbt mycket värre med livmodern också...
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:51:25 följande:
    Ja, tyckte det var på tiden Meja fick lite pussel, men nu såg jag att det var 56, hon har ju 68, jaaaaaaaaa jag är trött idag Men men, dom funkar säkert som 3/4 brallor Ja dom vart minsann dyra , blir perfeka lek skor i sandlådan.
    var det pusselmuddisarna i 56?? Då lär de inte funka på din söta lilla knubbis för benmudden är TAJT
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-02 22:56:23 följande:
    sa bara om... dom operara underlivet den vägen oxå *jag vet* min mamma lider av det.... har väntat i över 4 mån på att remisen ska behandlas
    jaha det visste jag inte...men det tror jag inte att de opererar via magen nu *hoppas inte*

Enligt läkaren jag talade med så skulle jag få en tid snabbt eftersom jag är i barnafödande ålder och mår så väldigt dåligt av det...min tarm har ju lagt av helt nu i och med detta...och jag vill ju absolut inte att det ska gå så illa så de behöver operera bort livmodern {#lang_emotions_cry}
    Så nej några månaders väntetid kommer jag INTE acceptera!! Jag kommer inte acceptera ens VECKOR!!
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-02 23:06:58 följande:
    NEJ, du ska in NU!!!! och bli bra *kram* mamma är ju en gammal tant men vi har sagt år henne att på måndag ska hon ringa och kolla vart remisen tagit vägen.,det är väl inte på värstase viset där även om det är otroligtt jobbigt.
    nä 4 månader tycker jag är grymt att hon fått vänta...tycker synd om henne.

Nu vaknade lilla prinsen här...vi höres kanske lite imorgon igen. Godnatt!
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:22:43 följande:
    Hm.. Så den rååååsa går bort på en nyfödd lillebror då?
    här har lillebror just nu rååååsa och blårandig katvigsuit {#lang_emotions_heart} pappsen är inte hemma så då kommer jag undan med det

Kom hem för ett par timmar sen o har äntligen fått Maia i säng så nu bakas det för fullt här...sambon fyller år imorgon o jag har inte hunnit fixa något...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17