Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

THEA och Grodan skrev 2010-07-10 00:19:16 följande:
    Och sedan var det krash (((((
    Ja, så fort man tror man kommer framåt så kraschar det igen!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Greksmurfen skrev 2010-07-10 00:28:30 följande:
    rea???? vem vart? sida?? =P..........
    ja nu vaknade greksmurfen till liv...=D

kokat klart sylten nu men guuuuuuuud vilka svullna fötter.. hade jag haft en elefantkosty hade ja inte behövt använda elefantfötterna för dem e inbyggnda just nu)=P
    Ida T 50%, men seeeeeegt som alrig förr!
  • solouniko
    Everlonn skrev 2010-07-10 01:46:06 följande:
    ÄNTLIGEN!!! Nu gick det!!

Det blev till Stormis, mig och Anna-Ida. Hon var först med sin lista helt enkelt! Hemskt ledsen alla andra
    Undra om allt fanns om man fick igenom beställningen? Hoppas iallafall!
  • solouniko

Oj är det fortfarande struligt på IdaT? Kanske hade ren tur som fick igenom beställningen "bara" efter en timme inatt, men jag hade ju iofs lagt varorna i korgen någon timme innan så det kanske underlättade. IdaT är nog poppis i DK

• solouniko
    Kristyr skrev 2010-07-12 18:45:19 följande:
    nån moloklänning..... och en kik kid solhatt..
    Vilken klänning? Undra om det var hår åtgång Jag ville bara ha ett par byxor faktiskt, men en kompis var sugen på cupsklänningen
  • solouniko
    Kristyr skrev 2010-07-12 20:21:55 följande:
    rainbow och dalmatin... men jag ska ju ha stl som milla redan vuxit ur ju
    Haha ja, jag hade redan alla klänningar Var bara en kompis som var sufgen på cupsklänningen, men det lär nog fler ha varit kan jag tro! Hon ville köpa min i 80 dyrt, men jag har sååå svårt att släppa den
  • solouniko

Fick ett par winterbloom byxor i 86 från mysgrodan iallafall, cupsklänningen som min kompis ville ha var dock slut. Nu längtar jag efter massa molonyheter som ska komma i veckan

• solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-07-13 08:03:07 följande:
    God morgon!

Åhhh vad jag är sugen på molos muddbyxor till Svea. Stl 92 borde väll passa Svea som är ca 94 lång? Men vet att jag sålde nästan alla i vårass för att jag inte använde dem på henne. Men nu skall hon ju börja på dagis o de är ju bara så mjuka o sköna. Köpa eller inte?
    Muddbyxoor är det BÄSTA Ska bunkra massvis till Millas dagisstart i höst, perrans under overallen osv Så himla synd att de inte görs större än 92, vill ALLTID ha muddisar på Milla Så KÖP
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-07-13 09:54:18 följande:
    Hmmm ja någon som vet hur de är i stl? Kanske man skall satsa på leggins i alla fall.
    solouniko skrev 2010-07-13 08:07:43 följande:
    Muddbyxoor är det BÄSTA Ska bunkra massvis till Millas dagisstart i höst, perrans under overallen osv Så himla synd att de inte görs större än 92, vill ALLTID ha muddisar på Milla Så KÖP
    Ja visst är det fint! Så Milla skall också börja på dagis i höst. Svea läääängtar så.
    Jo Milla börjar dagis i oktober. Usch känns inte speciellt kul, jag hade gärna kunnat leva våran lilla symbios ett bra tag till Men det blir nog bra! Hoppas bara att någon av  oss kan byta skift så hon slipper nattis i stan och kan gå på ur och skur brevid oss, men men nu är jag alleles OT

Kristyr - Jag mailade nog kring 18 eller nått sånt, byxorna fanns ju kvar men inte klänningen.. Hoppas du får det du söker
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17