Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Någon som har tips på en god soppa? Jag får nog göra soppa till lunch med tanke på att maken behöver mkt vätska...
    Jag själv är väldigt sugen på denna

www.tasteline.com/recept/Broccolisoppa_med_vitlok

men FYRA vitlöksklyftor känns ju sådär roligt iom salgen imorgon{#lang_emotions_sealed} Fast jag kanske skulle kunna mota danskor genom att flåsa överdrivet mycket

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Star74 skrev 2010-05-25 11:42:25 följande:
    Fy f-n ska du åka med mig låter du bli vitlök  , Hoppas familjen mår bättre idag !
    Ska göra potatis och purjolökssoppa istället
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-05-25 11:59:25 följande:
    vi kör "lagligt" så går det nog bra där ;)
    Jag har en uvdräkt här som jag tar med till dig imorgon.
    Sätter du in pengar på mitt konto,om du nu har kontonr vill säga?
  • Smultronhjärta
    Tic1 skrev 2010-05-25 18:06:58 följande:
    Låter ju superbra!!Då är bara frågan vilken storlek jag ska ha... 74/80 eller 86/92 till en tjej på 80cm??Ska använda dem nu, men sen är det ju bra om de håller fram till hösten. Är de stora eller små i storleken?Törs man prova 74/80 eller blir de för små?
    Jag har stl 98/104 till min 94cm långe son. De funkar jättebra även om de är något långa i benen men ändå lagom i grenen
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-05-28 11:37:15 följande:
    Fick finaste hooden med posten härom dan, tackelitack, helt underbar -men det visste vi ju redan Hur kunde du avstå den?
    Vi har rätt många plagg i den färgkombon och jag insåg helt enkelt att jag inte tar på Max de färgerna- lika bra att jag glädjer någon som är heeelt frälst då
  • Smultronhjärta

Måste ju fråga...Är det någon av er som anser det vara värt besväret att köpa på salgen för att sälja på Tradera?
    Jag själv tycker ju inte det med tanke på hur måååånga svenskor som numera tar sig dit,Tradera går skitdåligt allt som oftast och jag orkar inte men det står ju för mig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17