Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-05-29 13:12:35 följande:
    Ungefär lika galen som vanligt väl.

Nä, ingen blir väl förvånad isf men jag har rätt mkt ångest över hur jag ska göra..åka eller inte åka. Bara för att Stoffe säger åk så tvekar jag, vill ju gärna åka på Katvig i juni också, och sen är det polarns rea. Det handlar inte ens om pengarna nu utan att jag faktiskt har slagits av tanken att två barn kanske inte behöver så jädra mkt kläder{#lang_emotions_dreamer} Mitt nya salgmotto är redan förbrukat liksom..jag som skulle vara s u n d{#lang_emotions_innocent}

Önskar någon kunde säga till mig hur jag ska göra
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Jag ska visst på salg ändå verkar det som...

Maken kom precis hem med en baginbox rosèvin,som jag bett honom köpa på vägen hem. När jag inte såg något så sa han att är en ny variant(av samma vin som vi alltid dricker).

Det var det minsann med tanke på att det satt en Forexficka fastklistrad på baksidan{#lang_emotions_heart}

• Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-05-30 20:55:12 följande:
    Åhhhh hittade du något skoj i dag?
    lillronya skrev 2010-05-30 20:54:41 följande:
    Åkte du idag igen?
    Jaa jag åkte dit igen..det var ju min mors dagpresent Såå glad för alla mina extremt MÅNGA inköp.. Idat har gjort att mängden kläder visst blev väldigt mycket denna gång
  • Smultronhjärta

Jag har köpt gaaalet många klänningar{#lang_emotions_embarassed} Måste nog sälja några för vi kommer inte hinna använda alla..

Jag ska se om jag orkar ordna bilder

• Smultronhjärta

Idag ska Molo ha cred! Det var en svensk som glömde en betalad kasse i onsdags och den fanns tillvaratagen och fick idag åka med hem till Sverige

• Smultronhjärta
    MammaT skrev 2010-05-30 21:28:45 följande:
    fina kläder smultron speciellt idat kläderna
    Duntoffla skrev 2010-05-30 21:27:24 följande:
    Najs shopping!
    Ska jag välja ut vad jag är gladast för så är det Ida t lakanen till Max,stjärnklänningen med kort ärm,kattklänning,vantfleccen,gamla Molotröjor till Max och det mesta från Ida t..

Äh jag är fan nöjd med allt
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-05-30 21:38:48 följande:
    Gokväll tjejer!!! Sååå fin shopping smultron!! Du som är expert på ALLT....  HUR ska jag göra för att mannen min ska förstå att vi behöver byta bil....!? Jag har gjort en kalkyl där vi SPARAR 15000 om året, ÄVEN om vi lånar och behöver betala ränta på en del av pengarna... MEN ICKE...... Å nej, de hjälper inte med sex... jag har verkligen försökt Har du några andra knep?
    Det enda som funkar i det läge borde vara hot....Hota att sexstrejka istället då
  • Smultronhjärta
    MammaT skrev 2010-05-30 21:40:10 följande:
    woow var det hon från tråden som fick sin kass
    Ja det var det eller det som gör saken ännu bättre är att hon som hon i tråden hade handlat åt fick sina grejer
    1 och 1 är 3 skrev 2010-05-30 21:42:56 följande:
    Självsäker jävel jag lever ihop med.... - Gör du de, du kan ändå inte hålla dej ifrån mej så länge....
    Då tycker jag att du ska ta saken i egna händer och säga att då bestämmer du och han får helt enkelt lita på dig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17