Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-05-30 21:44:49 följande:
    Haha...det förstår jag verkligen! Jag är också helnöjd med mina inköp. Bästa salgen hittills.
    Salg är alltid bäst som gravid eller med småtting hemma..eller ja salg är alltid bra men när man kan hitta gamla print så är det ju lycka!
    Buttelina skrev 2010-05-30 21:45:59 följande:
    såååå fiiin shopping!! massa fina regnbyxor
    Ida t var rolig
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Näe...nu ska jag bada med min snälle man och sen ska jag knyta mig..
    Ska ju upp minst lika tidigt imorgon för att redovisa skolarbete- i Trollhättan! Gaalet långt åt andra hållet

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-05-30 21:54:21 följande:
    Ja, det är en helt annan värld när man kan handla smått. Lyckades iofs få tag på en hel del till Noel också. Förresten, minns du vilken storlek det är i den lurvoverallen jag köpte av dig på T? Det står inte i och nu undrar jag om den är 56 el 62?
    Det är en 56a men stor som en 62 tycker jag..Blev du klokare nu?
  • Smultronhjärta

Sådär..nu har jag landat igen efter att ha åkt en herrans massa bil även denna dag!

Väl hemma så tycker Lova att man ska vädra rumpan och även bajsa på golvet-2 cm från mattan..Max har efter förra veckans äventyr börjat tala om för alla att om inte mamma är hemma så är hon och handlar

• Smultronhjärta

Såg att Everlonn har lagt in bilder..undrar när hon kom hem efter allt strul{#lang_emotions_dreamer}
    Vad gör man inte för lite salg

• Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-05-31 19:57:22 följande:
    Kom hem vid 24.00 Vad gör man inte för lite shopping
    Massa fint fick du ju med dig hem iaf{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-05-31 20:12:00 följande:
    Åh satt en bra stund och dregglade över din molo till Max bild med tröjor o linnen, underbaaar shopping
    Massa fint! Det lönade sig att åka tre gånger

Stackars storebror,hoppas att han snart får komma hem{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-05-31 20:27:30 följande:
    Hoppar in efter att ha varit bakis några dagar och länkar till min och Moas underbart pinsamma konversation/prut/affär (dvs jag står för det pinsamma = snål ). www.facebook.com/profile.php?id=627598311&v=w...#!/photo.php?pid=4383951&id=611926522
    Meeeeeen herregud-du är banne mig inte klok
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-06-01 12:00:49 följande:
    Åh, dom här var ju fina , eller ska man köra på klassiska svart/vita? images3.brandos.se/sv/1/17956/17956-b.jpg Har ett par Adidas good year nu som jag äääälskar, har haft röda, vita och svarta och det är dom bästa skorna ever, men dom är rejält slitna och modellen görs inte längre
    Jaa de var ju fina-jag har de i guld

Honey mid är också fina
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17