-
Helt underbar, ångrar lite att jag inte tog den gröna också.Mamma till Simon skrev 2010-12-21 15:35:49 följande:ja den är jättefin, molly har den och Ludvig har den med grönt -
Ska det bara vara ätbara saker?Buttelina skrev 2010-12-21 15:36:52 följande:tjejer jag behöver lite ot tips. har köpt en stor korg till mina föräldrar som jag ska fylla med godsaker.
har hittills köpt
naturgodis (chockladdoppade bananer, russin och lakris)
marmelad små fina burkar med udda smaker
rökt ost
körsbärs ost
Ska köpa
vin
julöl
glögg
kex
fler ostar
Julskum godisar
sen står det still
nått mer kul som man kan ha i? -
Jag hade först tänkt ta lila till Meja och grön till Liam men kom till slut fram till att 86/92 nog skulle bli alldeles för stort till Meja, har en t-shirt i den storleken och den är tok stor, har vi tur så passar den till sommaren.Stormis skrev 2010-12-21 15:53:33 följande:nån finare pasta?
choklad?Jag tog lila till K och grön till S. Frågan ör om de kommer kunna ha dem samtidigtängeln83 skrev 2010-12-21 15:44:05 följande:Helt underbar, ångrar lite att jag inte tog den gröna också.
. Lila stor på K, men j´hon kan iaf ha den. Den gröna vete katten om den passar först i höst
. -
Hej hopp
Här var det lugnt, har alla fullt upp med julstöket tros? Här har vi det lugnt och skönt, än så länge, imorgon börjar julfirandet som håller på tills annandagen, känns lite lagom med julafton 3 dagar lixom, såå skönt mot innan då vi firade på 3 ställen på 1 dag.
-
HA HA, vågar man hoppas på en sån läcker tomte i år kanske?Busbellan skrev 2010-12-23 13:17:49 följande:Nog för det brukar vara lugnt här, men idag var det extremt
kan det vara så att folk har annat för sig dagen innan julafton kanske
God jul på er, hoppas alla får en underbar jul!

Håller med, extremt lugnt här idag. Det är sååå skönt att inte fira julen hemma, behöver varken bry mej om städning eller matlagning
Bara julklappar och dom ligger färdiga i källaren och väntar.
-
Busbellan skrev 2010-12-23 13:27:45 följande:Här firas julen hemma, med alla mina 5 syskon med barn + några till, vi är ca 35 pers tror jag
Men för oss är det bäst att vara hemma, A fixar inte att vara borta, då får vi bara kolla honom hela tiden.
Men vi delar upp all maten så det är inte så jobbigt
Sen har vi ju födelsedag här hemma på juldagen ocksåOjdå, det var ingen liten skara det
Men såklart, hjälps man åt så är det ju inte så jobbigt. Är helt imponerad av min 85 åriga mormor som fixar med ALLT helt själv åt 20 personer, det hade nog inte ens jag pallat
-
Godmorgon girls.
Äntligen är julen över och det är lugn och ro igen, julaftons firande i dagarna 3 tar på krafterna
Barnen har fått en maaaassa fina julklappar och återigen är det fullt på rummen
Vad händer här?
-
MorningDuntoffla skrev 2010-12-27 09:55:24 följande:God morgon!
I dag är sambon på jobbet igen och jag är själv med kidsen. Hade gärna sett lite mer ledigt från hans sida...
Har ni shoppat något? Är det förresten någon som vet om Små Vi´s rea börjar 28 eller 29? Det står att de har stängt mån 28 och öppnar 29 igen men visst måste de mena att det är stängt idag 27 och öppnar 28 igen?
Samma sak här, julen föll verkligen på fel dagar i år. Sambon jobbar 6-20 mån, tis, ons, sååå surt. Men sen är han ialla fall ledig tor-tis.
Jag tyckte jag läste på FB att Småvi börjat sin rea nu? -
Har du nån koll på vilka shopar som har bra rea då?lillronya skrev 2010-12-27 09:58:08 följande:Godmorgon!
Här är det nog mest reashopping på gång.
Dock har inte jag handlat nåt än iaf.
Jag har verkligen noll koll, inte för att det behövs nåt men titta är ju alltid kul
-
Jag hade nog tagit 98, Meja har 86 i sin, hon är drygt 76 cm lång.1 och 1 är 3 skrev 2010-12-27 10:17:05 följande:Ååååå nu finns de 98 oxå ju.. 92 el 98 till T som nu e runt 85 cm? Till nästa vinter alltså.....