Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-12-27 11:03:46 följande:

ängeln83 skrev 2010-12-27 10:37:32 följande:
    Jag hade nog tagit 98, Meja har 86 i sin, hon är drygt 76 cm lång.

De blev en i 98. Va ju ett tag sen jag mätte henne så jag hoppas den ska funka!

Tror det blir kanon bra, jag tänkte först ta 92 till Meja så att hon ev. kunde ha den nästa vinter också, 86:an tror jag inte kommer räcka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Hur är Katvigs mössor i storlek nu för tiden?
    Tänkte beställa en till Liam, storlek 2 eller 3?
    Meja behöver nog också en, hon har den rosa/gula i storlek 1 och den är för liten, så visst låter det bäst med 2 till henne och 3 till Liam?

• ängeln83
    Busbellan skrev 2010-12-28 14:41:37 följande:
    Jag köper storlek 3 till Ella, tycker den sitter snyggast. Visst funkar 2 också, men 3:an är finare på
    Då får det bli 3, känns ju lite skumt att köpa 2 till båda barnen när det skiljer 2½ år på dom
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-12-28 14:52:43 följande:
    Ja, så kände jag med ett tag när både E och A kunde ha 2, men nu har båda 3 istället
    Har en hög med mössor i storlek 2 som måste säljas tror jag
    Haha, ja en aningens skumt
    Det var länge sen Liam hade Katvigs mössor nu, har mest kört på NS och Molos det sista året så 2:orna är sålda sen länge. Nu blev det den blå till Liam, hoppas den passar med en av hans luvar.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-28 15:50:08 följande:
    Hellu tjejor

Hoppas alla haft en uuuuunderbar jul !!

Sitter här tjock som en val och bara räknar dagar Drömmer snaaaart snaaaart får vi snosa beeeebis!!!

Heeeeej gums.

Vi har haft en super mysig jul, full rulle i 3 dagar, så nu är det skönt att det är vardag igen

ÅÅåååhh, snaaart får du snosa bebis, såå mysigt och spännande. Inget på g än då?

• ängeln83

Nu kunde jag inte hålla mej längre, nu blev det en liten order hos Småtting.
    Rosa Katvig mössa till Meja, blå Katvig mössa + grön randig Katvig tröja, o så en massa enfärgade Melton strumps, behövde visst fylla på förrådet lite.

Men nu såg jag att jag tog fel storlek på tröjan, blev visst 116 ist för 110, skickade iväg ett mail, hoppas hon ser den innan paketet går iväg.

• ängeln83

O nu trillade jag dit hos Minpluddevutt, 50% med koden slut.
    Blev ett par brallor från Tumble n dry till mej själv, dom såg sååå mysiga ut

• ängeln83
    h80 skrev 2010-12-28 17:41:35 följande:
    jag kunde inte heller låta bli, blev en overall till lillan till nästa vinter
    Jag var nära att köpa en overall till Meja tills nästa år också men jag blev så osäker på storlek
  • ängeln83

Nån som vet om Gemstones tröjan finns nånstans i 92?

Hej hopp förresten.
    Pustar ut lite medans Meja sover, herregud vilken vilding hon är, går fram som en ångvält här hemma

• ängeln83
    Buttelina skrev 2010-12-29 13:11:31 följande:
    den utan knapp? den såldes bara på llm tror jag

uuusch jag har beställt ett paket därifrån.. han ska upp i stan o köpa jeans... vet inte om jag ska skicka förbi gubben och hämta paketet när han ändå är i närheten.. det innebär ju att han ser vad det är och hur mycket jag beställt för Tyst
    Jupp, den utan knapp, äh, skit också

Ha ha, risky risky, jag hade inte skickat dit min gubbe, men han är ju som han är Får gömma det mesta jag köper till barnen nu för tiden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17