Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

{#emotions_dlg.flower}
                                                                                             GRATTIS LIA!!!
    {#emotions_dlg.flower}
  • SmillaMilla

Ha ha nu är jag ot. Men sitter o letar efter en sommarstuga. Undrar om man hittar till denna tomten? Vägbeskrivning:

Råsten nr 40 på östra sidan är en orange kub på marken och den finns lite norr om båten som ligger upp och ner!

Råsten nr 57 är också en orange kub som är fastborrad i en sten på västra sidan vid stranden. Råstenen syns om man går längs stranden och tittar upp mot havtornsbuskarna. (Ovanför råstenen finns ett par gamla byxor fastknutna i en havtornsbuske.)

• SmillaMilla

En tradera fråga!

Nu skall allt i min sälj låda ut på tradera. Men hur gör ni med alla molo tröja. Skriver ni även namnet på printet i rubriken? Kommer ju inte ihåg vad de alla hette.

• SmillaMilla

Och nova star kläder är ju så svårt att veta vart man skall lägga det. De har ju fle dubbelstorlekar. Som tex 92-98. Skall man lägga det under 86-92 eller 98-104?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-13 10:41:15 följande:
    Köp ett ds!
    Används massor här. Det är ju Noras egentligen, men nu har Ella kommit igång och spelar hela tiden
    Vad har ni för spel som Ella gillar?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-02-13 10:59:55 följande:
    Hon spelar allra mest super mario, men även det där man ska ta hand om hundar är popuärt
    Men det är lite svårare för henne att klara själv.
    Super marion fixar hon utan nån hjälp och det är ju att föredra
    Ja super mario spelar svea på wii, men skulle vilja ha något annat till henne.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-02-13 14:19:00 följande:
    Hjälp!

Jag har suttit med Pro-listern idag och undrar hur ni tänker?.Är det bättre med avslut runt BB eller runt lön? Alltså denna månad 20:e eller 27:e (vill ha söndagsavslut)? Hur tänker ni och hur köper ni själva?

Tycker vuxenplagg är lättare då det är bättre med avslut runt lön men just barnplagg. Köper man mer runt BB eller runt lön? 
    Jag laddade min prolist i dag med 43 auktioner. Tog de flesta till måndag kväll. Då solsidan är på söndagar o jag tror måånga ser på det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17