Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-03-15 11:36:33 följande:
    Ja, det ser supernajs ut i solen. Här verkar det vara rätt vidnstilla också. men men...jag får vackert se solen genom mina skitiga fönster

Vindstilla här med..

Hade tänkt att gå en promenad och söva lillasyster och sedan sitta i solen, men det går inte så bra. kl 15 har jag besiktning av lgh, då kan jag inte vara ute ju.. måste röja liiite innan med.

• Kristyr
    h80 skrev 2011-03-16 12:30:41 följande:
    jag med......Glad nån som vet hur katvig bad-dräkten är i storlek? den som är i heldress (eller vad man ska säga)
    min fråga med.. suiten
  • Kristyr
    Everlonn skrev 2011-03-16 12:35:01 följande:
    Synd att Bus storlek inte fanns  
    såg att det var ganska tomt på stl när jag kollade in dem närmre..
  • Kristyr
    Smultronbullen skrev 2011-03-16 12:44:46 följande:
    Jag klippte två småfolksjackor till mina 14-månaders twins... hoppas de är lika fina i verkligheten och vettiga i storlek...

Jag som bara skulle ha en mössa :D Erbjudandet damp ner precis när jag var inne och kikade. Dyr mössa minsann! 
    helt underbara fleecear...
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2011-03-16 17:18:44 följande:
    Alltså hur tvättar du då? Jag tvättar alla molosar ut o in, alla har de ju vita baksidor så de kör jag tillsammans. Har inte missfärgat något hittils. peppar peppar.
    ja, så gör jag med..
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2011-03-16 20:37:44 följande:
    Var är alla?

Jag har göööör trist. Tv´n krånglar och sambon bortrest.  
    försöker få en lillasyster att somna....{#emotions_dlg.djavulsk} trött men vägrar sova, gallskriker.

hoppas att det funkar nu, hon har fått sitt i selen och softa och bli trött... innan hon hamnade i sängen igen.. hoppas hon somnar..
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2011-03-16 20:46:31 följande:
    Låter jobbigt! 

Här somnade barnen tidigt, skönt, för då kanske jag får upp dem i tid i morgon.  
    Hon brukar vara duktig på att somna vid 19. Men tror att det är tänder eller nått som spökar. Hoppas hon sover bra i natt och inte stökar runt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17