Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2011-03-20 06:44:37 följande:
    God morgon!

Bara jag som har fått äran att gå upp med tuppen idag ?

Någon som har den här i 116 eller 122 och som vill mäta längden åt mig?

www.oki-doki.se/tjejklader-80-170cl/toppar/mo...
    näe näe tro inte det.. här blev vi väckta vid 06...
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-21 16:00:58 följande:
    Ja om det inta bara är räkningar Har över 1000.- i sjukhusräkningar denna månad *dyrt att va sjuk*
    ingen sjukförsäkring? då får du ersättning för de dagar du legat inne på sjukan. Gäller är på BB....
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-03-21 19:05:25 följande:
    God kväll!

Fick hem 8 Katvigmössor idag-vilket ögongodisTungan ute
    Ångrar inte att jag köpte dubbelt av blå/vita randen-min nya favvo efter den röd/vita *MUMS*
    ja blåvita är fiiiiiiiiin! har en 2a och 3a i den... Hjärta
  • Kristyr

åhhhh varför vägrar mina barn sova (lillasyster) har försökt att få henne sova lunch i 2h nu... Demon Nu sitter hon på golvet och gråter så tårna sprutar av trötthet...

tänker inte gå ut och gå med henne i nån vagn, hon ska kunna sova inne med.... jag vill inte vara ute i 2-3h i detta snöovädret bara för att hon inte kan sova inne...

lika illa känns kvällsnattningarna.. HATAR detta!

• Kristyr
    SmillaMilla skrev 2011-03-29 11:40:36 följande:
    Fy vad jobbigt! 

Har du testat att ta in vagnen i hennes rum så att hon sover i vagnen fast inne? 
    kan inte ta in vagnen, den är en trapp ner..
    Tjollabolla skrev 2011-03-29 11:45:45 följande:
    Åhhh Lia har varit preciiis likadan! Det är inte förrän nu som hon kan sova middag inne. Har väl tyvärr inga tips... Ta in vagnen gjorde jag, enda som funkade.
    hon var så arg att hon ställde sig upp mot min stol utan problem.. Stod tom utan stöd ett tag, när hon skrek av ilska.. Inget ont......

Hon fick komma upp i min famn, nalle och napp så snarkade hon efter ett tag..... Meeen att det ska ta såååå lång tid. över 2h att somna.
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-03-29 12:04:47 följande:
    Mateo sover i vagnen både middag och på natten...har gett upp alla försök med att försöka få honom att sova i säng. Nu får vi iaf mer än 3 timmars sömn per natt så han får fortsätta sova i vagnen då...kan väl kasta ut den där jäkla spjälsängen som inte kommer till någon nytta *suck*.

Så mitt enda råd är o ta in vagnen tyvärr...så får hon sova i den inne....
    altså hon kan sova inne i sin säng... inget probl. men det. Bara att det tar lääääääänge för henne och komma till ro.
    Jag har noll tålamod när nattning eller lunchvilan tar lång tid.
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-03-29 12:58:22 följande:
    åhh stl 74 komemr nog passa ina i sommar men e grönt lite för pojkigt =P sålde ju maxens sån i stl 80 när han växt ur den =P
    näe grönt är fint på flickor...
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-03-29 13:02:28 följande:
    näe grönt är fint på flickor...
    jag har småfolk velour "hängsel"byxor i grönt till lillasyster och de äär s¨ååå fina. Grönt och råååsa är jättefint..
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-03-29 13:51:02 följande:
    Nån som handlat härifrån nån gång, förstår inte riktigt hur det funkar
    www.ioffer.com
    kan du inte ge ett eget bud om du inte vill ta köpnu priset? Har aldrig sett den sidan förrut...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-03-29 20:12:22 följande:
    Godkväll flickor.
    Helt OT nu men är det nån här som haft problem med p-piller? Jag har mått lustigt ett tag nu, mår illa (kan iof bero på magkatarren), känner mej allmänt slö/trött och får en lustig huvudvärk. Börjar misstänka att det är p pillrena jag äter, nån som vet om man kan få sånna biverkningar? Det lustiga är jag jag ätit dom i över 1 år och det har funkat fram tills för ett tag sen. Vet ju inte alls om det beror på dom men jag vill hitta en orsak ju.
    gravid? Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17