Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-29 10:15:56 följande:
    Jättefin, den står på min inköpslista
    min med... har några där jag vill ha och nu hoppas jag att fler shoppar ska lägga upp idag så man kan shoppa
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 10:19:19 följande:
    Japp I år måste jag välja t-shirts med måtta...Max har redan minst 15 stycken, varav hälften är nya, från Småfolk..eller,jag kan ju alltid sälja några och köpa årets istället Mycket roligare ju
    Vet inte hur många jag ska ha men 2st iaf.. den som du länkande och en annan som jag sett, sedan vet jag inte.

Men kommer ju ha en till att shoppa till, så kanske undvika att köpa föööööör många småfolkisar till sonen..{#lang_emotions_dreamer}

Dax att hämta ner lite mörktvätt och stoppa in i maskinen....
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-29 10:23:53 följande:
    Den är superfin, men jag är lite anti när det är för mycket ljust i botten. Många fläckar blir det ....  Ang jackan, jag ser gärna bild även om jag kanske är lite skeptisk till mönstret. Känns dock som jag ställer till det för dig lite ...
    ljus botten är fint... Inte tänka så praktiskt, fläckar går att ta bort.{#lang_emotions_dreamer}

Gillar mest ljus botten..
  • Kristyr

snart hämta tvätt.. just nu var det låna penna.. och rita lite..

• Kristyr

tycker småvi kan få in småfolk nu

• Kristyr

*hmm* MLZ har ju 35% på ett köp, de har en av t-shirtarna från småfolk som jag funderar på... Men det känns lite surt att beställa när det är 39:- i frakt även om t-shirten fortf blir 50:- billigare än till ordinarie pris... *funderar vidare*

• Kristyr

tycker små vi kan få in småfolk idag....

• Kristyr

ang stl på NS shorts så har min son stl 80 på sina och han var 84 cm lång i mars. De sitter super. Har ett par 86or med men dem har jag inte testat.

• Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-04-30 10:51:20 följande:
    Jag tycker oxå nån webshop kan få in lite nya t-shirt!! *suuuugen*Tittade igenom Småfolks hemsida och det blir fler o fler jag gillar...
    ja och hoppas samma shop kan ta in alla. Det ramlade in lite nytt igår men inget som hade det jag vill ha..
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-04-30 10:57:32 följande:
    Var finns nyheter? *lat*Ja, hoppas inte det blir som med de långärmade, INGEN svensk shop tog in de två jag ville ha och jag hittade INGEN dansk som hade båda = typ 300 spänn i frakt!!
    det var LPL och eleraff som fick in nyheter igår.. kanske missat nått. ja MLZ hade med 3 nya t-shirtar-
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17