Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-04-11 20:55:02 följande:
    Så typiskt!
    ängeln83 skrev 2011-04-11 20:42:09 följande:
    Hej hej sötfisar.

Nu var det ett tag sen igen jag kikade in, har haft ett par riktigt jäkliga veckor men nu känns det som att jag börjar bli jag igen, efter typ 10 läkarbesök, snack med kurator och anti depp piller, fy vilken resa det varit.
    Och shopping har jag inte alls orkat tänka på men nu börjar jag bli lite sugen på att klicka hem nåt fint.
    Klart han ska få kladda

Men hoppas gräsmattorna torkar upp igen efter regnet och det inte kommer mer regn..
  • Kristyr

Ängeln> Kram

Dunis> Jag har tänkt att lägga upp till slutet av månaden men inte orkar sparka igång pron än.. måste fota lite med.

• Kristyr
    SmillaMilla skrev 2011-04-13 11:28:29 följande:
    Hej tjejer! Hemma med sjuka barn fortfarande. Nu börjar jag bli ordentligt shoppingsugen. Var kan jag hitta coola t-shirts till svea? Inget svart, utan mer som de äldre ns t.shirtarna. Coolt menar jag typ skate stil.
    25% på bor fick jag just i mailen...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2011-04-13 13:54:37 följande:
    Så har man letat klänning hela dan och velat och så dyker 25% rabatt upp, kunde inte kommit mer lägligt
    Så nu är 2 klänningar och ett linne på väg hem
    blev "stor" vv order...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2011-04-13 14:46:40 följande:
    Härligt!!
    Gillar vv men dessvärre har inte mina barn fattat hur fina dom är än.......
    köpte mest enfärgat bas...

caprileggings till lillasyster...

Mina barn har inga åsikter direkt om sina kläder än. Sonen har än så länge bara önskemål om mössa
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2011-04-15 20:09:03 följande:
    duuu du som kan lite om tårtor.. jag ska göra en tårta tills imorgon.. spacklas med grädde och ska täckas med marsipan (tog vad som fanns på maxi för jag hade lite panik) när är det bästa att göra tårtan? idag eller imorgon? är rädd att den ska svettas?
    beror på om man vill ha hår eller mjukt täcke med.. Gör några timmar innan då...

jag tycker ju då gårdagens tårta är godast... dvs tårtbotten med fyllning 2 dygn och marsipan minst ett dygn :-P
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2011-04-15 21:18:25 följande:
    Kristyr: inne o snokade på din blogg. Var köpte du balans/springcykeln?
    kul att du snokar förresten
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-04-15 21:34:46 följande:
    hej tjejer!

Måste fråga nån.. Saga har varit förkyld sen i Tisdags igår började en hemsk hosta med massa slem, idag på dagen har hon varit hängig och bara sovit, ätit sämre än vanligt och hostat nåt hemskt, kollade febern tidigare ikväll och då hade hon 38 nu bara 37,6, hostar mindre.. Kan hon ha fått RS? Nån vars barn haft det? *orolig*
    mina barn har inte haft RS. Men när jag gick på föräldragrupp på BVC med sonen sa de att man kände igen RS på seeeegt snor och slem.

Men jag vet inte, värsta mardrömmen för mig att bebis/litet barn ska få det...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17