Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m52110543.html salgforumet....

Duntoffla skrev 2010-05-04 21:06:21 följande:
    Jaså de fjärilarna? Nej, de kommer inte vara med då de tillhör denna kollektion. Hösten och äldre som inte blivit sålda. Man kan hitta gamla rariteter särskilt bland småttestorlekarna
    fast man ska aldrig säga aldrig sist hittade vi även endel som var färskt.. hihi dock så kanske man råkade gå i "fel"låda vem vet hehehe
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-05-04 21:32:08 följande:
    ja det fick eg inte säljas. en del fick ju lägga tillbaka sitt
    hhi jo det va ju så... men dem som gic till molomannen fick behålla att hahahaha

griffel söt liten E =)...vet inte vem som ligger bakom molosmaken där{#lang_emotions_dreamer}....
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 22:10:49 följande:
    NUUUU är IdaT ordern klar Fick snacka lite engelska för att få fason på det,men nu är dom MINA Å jag blev himla fattig Men vilken service på dom alltså!! Kommer absolut handla där igen *massa plus* Å Bubblis fick ju självklart ett regnställ till
    frågar IGEN.. vart =P?!?!?...du kan ju ite säga att du fyndra å inte dela med dej haha
  • Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-05-04 22:42:10 följande:
    Go kväll Någon som har nåt bra tips mot kliande vattkoppor ??? Har en ledsen och snart sönderkliad Hilda här Hon har fått flytande Tavegyl, men det hjälper inte....
    alsolspit eller alsollösning men det har du kanske inte hemma??
    sen ska ju kylbalsam indra med det e detso jobbigare å få bort sen så det skulle intej ag rekomendera.....
  • Greksmurfen

här har ju maxen inte haft det... Hilla erbjöd lite baciler, men vi tackade nej... har inte tidå vara hemma nu =P inte med kommande salg mm mm=P

usch har suttit å skrivit på seminarie nu e sååå trött i hjärnan... få ta det sista imorn. orkar inte mer....jobbat heldag, sen har man haft maxen själv eftersom maken har ngt med univeristetet... å de har aktiviteter efter jobbe var dag denna veckan...
    så kunde inte sätta mej ner förräns maxen somnat... vilket var typ 20.20 lr ngt sånt =S... men nuså... ger jag mej för dagen...

busbellan.. vårruset imorn lr ;)?? hr fick dem med mej på jobbet haha ... så blir å gååå den med barnvagnen..hii

• Greksmurfen

mornmorn...
    ser inte ut att gå vidare bra på T =(... auktionerna går ju ut nu kl 10.00{#lang_emotions_sealed}... hoppas hoppas på att dem ökar lite, behöver ju ha lite mer salg pengar här =P....

nähe dax å gå till jobbet, ...

• Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2010-05-05 09:46:48 följande:
    Nääe jag har ingen aning! Bara det inte är massa tennsaker och grejor som ska sparas i 100 år och sen aldrig kommer användas ändå... Vi fick typ 15 olika skallror när hon föddes, ingen ville köpa kläder till henne så sånt behövs INTE Köpte själv moln påslakan härom veckan, annars hade jag nog önskat det, dom är ju sååå fina...
    elsa beskow böcker=).. går aldrig ur tiderna =)...
    vi har en tradition att ge guldsmycke (faddrarna) en tjej frå ett tro hopp å kärlek=)..
    min son har en guldkedja med ett hängsmycke med lasergravyr av han när hans over med sin snuttefilt=)..
    tycker personliga gåvor e såå fint.. tenntavla med allt ingraverat, eller ne broderad tavla med info=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-05-05 11:00:25 följande:
    Åh det smycket lät fint, länk?? Jag behöver tips på vad jag ska önska mig till Mateo i doppresent och till Maia i 4-årspresent. Både smått och stort. Snälla ös ner mig med tips!!! INGEN vågar handla kläder till mina barn
    ska fråga brossan vart dem lät tillverka den=)...

liljan där kan du se den=)
    www.facebook.com/pages/Sma-Vi/172327315168&id=696907690 det e ju tänkt till en vuxen ;).. men han kna ha den nu med...
    på baksida står hans födelsedatum och hela hans namn=)
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2010-05-05 12:55:27 följande:
    ska fråga brossan vart dem lät tillverka den=)... liljan där kan du se den=) www.facebook.com/pages/Sma-Vi/172327315168#!/photo.php?pid=4548700&id=696907690 det e ju tänkt till en vuxen ;).. men han kna ha den nu med... på baksida står hans födelsedatum och hela hans namn=)
    jodå.. grekis fick med post från sveali idag =).. det var ju årets harem som kom hem för 50% =O trodde det skulle vara förra årets.... sen finaste ns jeans shortsen =)

mammastök: jag hade den ute på FB men där va det ingen som var intresserad av den....så då bledde det tradera...kom på att ajg hade lite dum sluttid...

smultron: ja gemla ligger ju bara 1,5 mil härifrån vxö om du ändå vill ta kosta ngn dag ;).... just nu har de flyttrea med så allt som redan är billigt har dem ytterliggare 25% rabatt=)
  • Greksmurfen
    solouniko skrev 2010-05-05 16:55:48 följande:
    Åhh Då borde ju jag få imorgon tycker jag!
    hihi jo det borde du få=P.... men du bor ju lite uppåt norr haha så det tar säkert sin tid å nå upp så långt i landet =P...........haha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17