Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

godagens>><: kom helskillnad till sthlm denna gå¨ngen med =P...

vilk e det som sak till baby å barnmässan nu på fre?? smultron du ska dit va?? vill du inboxa ditt nr så ja kan hitta dej så ja kan ta maxens regnsuit=P =),,... så slipper du vaka över den mer=p.=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 17:14:35 följande:
    inboxar
    tackar....
    blir visst ingen övernattning för vår del tyvärr syrran är tvungen att vara tillbax samma dag då hon har jobb på lör=S....

förresten om ni tittar på körslaget team strömstedt som då e växjö=P så e det syrran som korrigraferat ;)... en redig korrigraf=) till dansen
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-07 19:30:05 följande:
    Har du fått svar, skickar de villervalla?
    BoR gör det=)....
    Everlonn skrev 2010-04-07 18:11:36 följande:
    Och så försvann du från facebook! Har ju väntat på att se dig där ju Skicka konto och sånt så jag kan skicka med dig lite pengar
    HEJHEJ nu så e ja här igen.. ska logga in å kolla upp mitt nr så kan vi fixa överföring=)....ska bar ät lite.. är ju sthlm just nu så det blir inte lik mkt data=P
  • Greksmurfen

gomorgomron tjejer=)

en glad grekssmurf.. fick med sig en hel del hem från mässan igår med förstår inte hur det gick till...{#lang_emotions_dreamer}

nappar (hur mga vågar vi inte skriva ut hahaha), blöjor som får åka ut till mormor perfekt å ha som lager där=p, bok, libero provprodukter etc....

sen så fick man juh med sig en del nova star med =P

2novastar jeans
    2 t-shirts NS
    2långarmade t-shirts NS
    2 hoodtröjor NS
    1 lila mössa ns

1100kr{#lang_emotions_surprised} rena rama fyndet=P
    sen blev det namn t-shirt till maxen i turkos så fint å matcha hans rainbow knickers till sommaren=)
    sen råkade vi fara en runda förbi gekås med juh =P, å där blev det att inhandla en stycket mini dammsugare till maxen... han e totalt frälst i den ;).. gått runt å dammsugit hela morgonen än så länge hihi..

just det ja fick ju med mej en fin skaloverall med tackar smultron=)... var ett snabbt hej =)

• Greksmurfen

just ja till everlonn vatt det med en hög=P...
    3NS jeans
    1sweatjacka NS
    1 långarmad t-shirt
    1NS jeanskjol =)
    1000kr totlat .... ja man fyndade verkligen..

sorry för OT shopping men vi vet ju att det ändå är popul'rt här i tråden med=P...

fanns ju en del gamla molo med men tyvär inget som föll mej i smaken annars så var det ju salg priser på dem ;)

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-10 08:27:30 följande:
    Åh vad jag är avis!
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 08:18:58 följande:
    Åhhhh vilken underbar shopping.
    jo shoppoing paradiset juh =P.... fick lite lugn nerver inför salgen nu iaf=) stillat hungern hahaha.... har inte vågat visa alt än för maken =P.. bättre han bara ser maxen ha på sig kläderna haha
    Smultronhjärta skrev 2010-04-10 08:34:24 följande:
    Haha-ja men så var det ju minst sagt kaos vid NSmontern Jag vågar nog inte tänka huuur många nappar du plockat med dig
    jo verkligen KAOS...
    få se ommaxen accepterar dem napparna bara... men tyckte mam hade konstigt erbjudande... 2st 2 pack nappar för 100kr=P... de kostar ju mindre i vanlig affär...¨¨¨
    blev sugen på ett par jeans till nu till maxen.. tro det är XL varianten jag har på han.. mkt mkt sött=).. stl 86 å de sitter perfekt... köpte ett par 80 med lite ljusare jeans...
  • Greksmurfen
    fabler skrev 2010-04-10 09:04:16 följande:
    Hoppar in o lånar tråden lite. Vad var det för pris på grejerna ni köpte i NS. Ååå längtar tills min telefon ringer idag när min kompis står vid NS montern och meddelar vad som finns så ska jag bestämma mig för vad jag vill ha. (hoppas dem gör som i sthlm att dem fyller på montern varje dag)
    Ns jeas från 200kr-250 för dem billiga sen var det lite rabatt på på denna säsongens med tro det var 10procent lr ngt

hoodjackor/sweatshirt jackor från 150kr.... köpt den där fina grå för 150kr=P var så fin=P.. ska ta kort på fynden snart å läggaupp=)..t-shortar var från 50kr och uppåt, långarmade t-shirts kostade 80kr och uppåt, hmm fleecear tro ja det var 250-300kr å åuppåt, hmm ja det var en del där. jeanskjol för 150kr å shortsen likaså...

har inte räknat med allt med lite övergripande iaf=)
    Smultronhjärta skrev 2010-04-10 08:47:48 följande:
    Vill minnas så Gott och smakar allra bäst
    hihi jo..

första gången ja köpte NS jeans var ju denna våren{#lang_emotions_surprised}.. så hans harem e dem första han är ägare av å nu dessa då... e förälskad i dessa ejans=P.... nästan så man själv skulle vilja ha ett par haha....ser bekväma ut med juh =P...

skulle vilja dra upp en runda till t mässan bara för å shoppa.. men nu får man styra sig hihi... nästa blir molo hoppas på att det e fler som vill med en övernattning å gå två rundor=), tänk gå ut å ta ngn {#lang_emotions_dreamer} drink efter molosalg (hmm alkoholfri i mitt fall haha) å sen börja dagen med molosalg igen ..ka ndet låta mer lockande =P
  • Greksmurfen
    fabler skrev 2010-04-10 09:26:17 följande:
    fanns de nå ns mjukisbyxor eller wct?
    JO=) från 150kr och uppåt=) wct kostade 250kr plagget har ja för mej å mjukis från 150kr om det inte var mjukisshortsen eller kjolen då kostade dem 100kr=)
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-04-10 09:28:53 följande:
    Ha ha, jaså det tycker du?! *asg*...nje, så lätt kommer han inte undan
    du får bearbeta hans skräck;)
    solouniko skrev 2010-04-10 08:53:21 följande:
    Jag vill oooockså shoppa massa NS juu! Jäkla skit, just när Milla blivit frisk och slutat med penicilinkuren och äntligen fått tillbaks aptiten så får hon magsjuka Såå jävla typiskt, nu lär ju aptiten försvinna igen, bläää vad less jag är på alla sjukor hit och dit nu!
    stackars lilla millisen..se till att hon får i sig vätska bara =(.. hoppas inte det är vinterkräksjukan bara maxen blev såå dålig då.. han kräktes ju 23ggr inom loppet av 5tim =(
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17