fabler skrev 2010-04-10 09:04:16 följande:
Hoppar in o lånar tråden lite. Vad var det för pris på grejerna ni köpte i NS. Ååå längtar tills min telefon ringer idag när min kompis står vid NS montern och meddelar vad som finns så ska jag bestämma mig för vad jag vill ha. (hoppas dem gör som i sthlm att dem fyller på montern varje dag)
Ns jeas från 200kr-250 för dem billiga sen var det lite rabatt på på denna säsongens med tro det var 10procent lr ngt
hoodjackor/sweatshirt jackor från 150kr.... köpt den där fina grå för 150kr=P var så fin=P.. ska ta kort på fynden snart å läggaupp=)..t-shortar var från 50kr och uppåt, långarmade t-shirts kostade 80kr och uppåt, hmm fleecear tro ja det var 250-300kr å åuppåt, hmm ja det var en del där. jeanskjol för 150kr å shortsen likaså...
har inte räknat med allt med lite övergripande iaf=)
Smultronhjärta skrev 2010-04-10 08:47:48 följande:
Vill minnas så Gott och smakar allra bäst
hihi jo..
första gången ja köpte NS jeans var ju denna våren

.. så hans harem e dem första han är ägare av å nu dessa då... e förälskad i dessa ejans=P.... nästan så man själv skulle vilja ha ett par haha....ser bekväma ut med juh =P...
skulle vilja dra upp en runda till t mässan bara för å shoppa.. men nu får man styra sig hihi... nästa blir molo hoppas på att det e fler som vill med en övernattning å gå två rundor=), tänk gå ut å ta ngn

drink efter molosalg (hmm alkoholfri i mitt fall haha) å sen börja dagen med molosalg igen ..ka ndet låta mer lockande =P