Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-04-30 08:09:14 följande:
    Lillronyan har gått ner en stl i shortsen för för långa shorts gillas inte här. Dock har vi inte provat dem än.
    hmm nu får ja ännu mer ångest att jag valde 86 or:S..... vill inte heller att shortsen ska se för baggy ut.... byxor e ju ok men inte shortsen......
    ns e ju rymliga i midjan så där brukar det aldrig vara ngt probs...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-04-30 09:09:50 följande:
    Äh, nu blir jag också nyfiken, vad är det för NS rea ni pratar om?
    rea vilken rea=P,,... ns får ju inte reas =P..{#lang_emotions_dreamer} pling i inboxen
  • Greksmurfen

ängeln bledde inget pling då jag inte vatt välkomme in till dej{#lang_emotions_undecided}

• Greksmurfen

tips kolla i lillronyans gäsbok{#lang_emotions_dreamer}... kanske finns ngt tips där=P

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-30 09:27:09 följande:
    Okej då klarar han sej ett tag ju.
    hmm nu vatt det dött i tråden jag undrar varför{#lang_emotions_dreamer}
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2010-04-30 09:40:54 följande:
    Jag har fått mitt ena paket, gjorde 2 beställningar och skrev att hon skulle samfrakta. Fick en ordersumma och betalde in den, räknade inte utan antog att det var båda orderna. Sen när jag fick paketet såg jag att det bara var den ena ordern. Mailade henne om den andra för 3 dagar sen och har fortfarande inte fått svar! Kommer aldrig mer handla där. Urkasst! Jag frågade var min andra beställning tog vägen och om kläderna fanns kvar, men hon har inte svarat.
    ring... när jag ringde så hade hon mailat tillbax men det hade blivit fel i mailet så hon hade skrivit fel....
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 12:03:47 följande:
    Ja det var ju den jag menade...är snurrig i huvudet av febern *suck* men sitter ändå här med bokföringen o deklarationen o inte blir jag mindre snurrig av det precis...
    låter spännande  *NOT*...=P..
    jag fixade med överföringen igår så idag e du nog rikare =P
    inget du behöver på i ns väg ;).. fanns e ndel smått jeans som lä passa mateo till hösten ;)...
  • Greksmurfen

Buttrik: vad blev det för fynd igår;)
    fyndande med mina igår sent på kvällen hihi innan man förde budskapet vidare =P

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-30 12:22:10 följande:
    inga jag struntade i det är ju inget ns fan eg ville ha shortsen bara
    du e smart å sparar dej till salgen =P

fasiken vad skoj vi ska ha då=P.... partyyyyyy
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 12:25:20 följande:
    eh joooooo...gärna några NS-jeans i smått hitåt!! 68 lär väl passa honom i höst kanske...hade velat att det funnits 56 att köpa så han kan ha nu men nähä *surar*
    pling i inboxen ;)......fanns en hel del utbud för mateo stl =) du får ta ns shortstl 68 till å ha som byxor
  • Greksmurfen

liljan för en som inte kan ngt om räkneskaper.... vad e netto =P
    har fått bidrag för skolböcker fick svar idag =) weeeeeeeee får 925kr netto per termin men förstår inte vad som menas ska man räkna ut nettot själv lr ?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17