Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:19:36 följande:
    Men vilken FRAKT
    det kollade jag aldrig... såg bara att de hade rabatt=P.. ja den var lite saftig...=S.. man tjänar ju abra om man köper fler plagg så att säga...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:25:27 följande:
    Känner igen de där  *eländiga karlar*  KRAM!!
    ja va ska man med dem till om inte för fortplantningens skull .. tro man skulle klara sig lika bra utan dem... =P
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-05-01 21:27:39 följande:
    Så är det här med... Du är inte ensam! Fast jag vete sjuttons om man inte bäddar lite för det själv?? För när maken är själv hemma så fixar han ju faktiskt båda kidsen men när jag är hemma har jag tre kids att ta hand om...  Så antagligen så tar jag på mig allt jobb utan att tänka på det?!? Och nu har det gått för långt så då får jag gnälla för att få lite hjälp.
    hmmm säkert sådant syndrom här hemma med....
    häromdagen så gnällde han för att han hade ont (hade ramlat av cykeln för ett paradagar sen ) han har ju gnällt lite från å till å visst det var en rejäl vurpa....
    men när han gnällt x- antal ggr så sa jag till han ja du kan ju få ta över min mage, sammadragningarna å fogvärken som kommer konstat å varför inte lite halsbränna på det... då vatt han tyst
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-05-01 21:31:21 följande:
    Klart man får gnälla! Sitter och irriterar mig över samma sak här. Har ett skolarbete jag skulle behövt skriva färdigt, men hur lätt är det med tre ungar runt sig hela tiden. De får iksom inte ens för sig att fråga pappa nån gång om nånting. Antagligen är de så vana vid att jag fixar det mesta åt dem
    mm som här idag då=S..... likaså som han behövde vara hemma igår från valborgsfirandet för att jobba (å jag tg med maxen till min mormor å firade där) så han fick vara själ likaså behövde ju en annan vara själv idag..
    som sagt finns j en hel del å göra i vxö... badet, leos etc.....

ja 3 ungar e ju mer än en max... dock så e det alltid mamma maxen ropar för minsta lilla.... undrar hur det ska gå när lillasyster föds... kommer ju behöva hälp då i början iaf.. men kommer bli så svårt när maxen e så mammig som han e.. å maken inte precis försöker för å få han på sin sida heller...
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:30:08 följande:
    Ja ibland undrar man? Min e bara dum dum dum, men iofs tycker jag att alla är dumma just nu   *lite lättretlig* Min är expert på att TYCKA vad som behövs göras, men sen utförandet gnälls det åt mitt håll om medans han själv sitter med sina jädra hörlurar på dagarna i ända! Men dom e söta ibland åxå så man förlåter dom
    jo ibland kan dem vella var lite söta med... men ibladn har man bra lust å slänga hans dumburk till data ngn stans =P... hih lättretlig e nog bara förnamnet här...
    ja hormoner e inte å leka med hahahaha
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:39:30 följande:
    Nä men kanske bra med lite hormoner åxå så man får skälla av sig rejält Jag fullkomligt exploderar för allt o ingenting  
    skönt å veta att man inte är ensamn
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-05-02 09:23:22 följande:
    Ryktas visst att salgen är i maj
    {#lang_emotions_surprised}-.. tell me more tell more .... lalala (nynnar på grease låten )
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-05-02 09:29:14 följande:
    Ingen aning men Molo har tydligen bekräftat att det blir salg!
    skriv det i molo lagersalg tråden =)
  • Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-05-02 10:07:51 följande:
    Länk till salgtråden?! Glöm inte att min rumpa ska ha en plats i din bil ! Har sådan kraftig salgabstinens nu att jag nästan skakar
    HAHAHA
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m52110543.html det e lugnt du har plats i bilen =P.. kan ju inte vara mer lägligt att bilen ska på reperation nu på måndag weeeeeeeeee=)....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-05-02 10:23:10 följande:
    åhh men hilla, ska du åka i grekis bil? och kanske bo i min stuga? hmm alla som åker i grekis bil måste ju vilja åka två dagar
    HIHI det vill HILLAN :D.....trvlgit med sällsakp från start med=).. elite drygt å åka själv ända till malmö annars=P....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17