Vi som shoppar danska barnkläder del 17
www.adlibris.com/se/product.aspx ska ha den boken bl a e det priset inom parantes jag ska gå efter =P..
sorry för förvirrande O inlägg =P
.... hmmm var det inte du hilla osm höll på å försäga dej när jag precis fått reda på att ahahahahaa.. ja du e farlig=Pgomorn!!
fick svar igår att hela min beställnng från sveali fanns=) så ett par jeansshorts, ett par haremjeans och en rosa mössa =)totalt 390 :P......KAP...;)
sitter å försöker skriva in det sista på mitt arbete om sockerberoende om barn men inte så lätt med en maxen bakandes på dörren å vill komma in =P...(har vridit upp handtaget =P )
vilken funkybaby rea har ja missat u =P
hanazacka.jetshop.se/ en butik som har 40% på nya kollektionen av kativg.. dock så var det inte mkt av kativg...
Vi har stängt över valborgshelgen men ville bjuda på en fin vårpresent. Alltså ger vi nu hela 40% på hela vårkollektionen från Katvig. Gäller i en vecka så passa på!
KOD: VALBORG
Rabatten dras av i kassan. Notera att om du väljer förskottsbetalning måste skärmdump skickas till oss inom tre dagar, annars övergår ordern till faktura istället och påförs fakturaavgift.
Hanazacka loves you!!
Hanna & crew
www.hanazacka.se
obs ej min butik
hmm har man rätt å klaga av sig lite ???
HUR frustrerad kan man inte bli på maken här hemma......
HAN ser ju vad som behöver göras,, känns som att man måste säga till han varje gång man vill att han ska göra ngt över huvudtaget och ser itne att han tar så mkt insiativ till att ex göra ngt med maxen...
som idag jag skulle sitta å plugga å det visste han men inte gjorde han ngt skoj med han för det.... han tog ut han på en promenad när JAG hade klätt på han ytterkläderna å satt han i vagnen (han somnade innan de hann ut ens) ............
han e ju ledig från å till borta då å då.....å imorn ska han jobba hela dagen....
HÄR tvivlar jag skarpt på att han ens skulle klara av att ha max å hund i ett par dagar...
Nu på kvällen runt 18.00 tiden så lg jag å goasde med maxen i sängen då han var trött å vi somnade båda två(gos).. vaknade vid 20.00 för att ta på mej kläderna å ta ut hunden på promenad...VILKET han kunde gjort... men som sagt ...
ÅHHHHH KAN DET MANLIGA KÖNET inte bara tänka lite ibland.... varför måste vi kvinnor tänka åt dem....
SORRY FÖR OT.. men var/är så frustrear att jag måste få det ur mej..