Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-01-28 11:39:02 följande:
    Attans då! Misstänkte nästan det.
    ängeln83 skrev 2011-01-28 11:22:14 följande:
    Ja tänk Här är det allt annat än lugnt just nu, ungarna bråkar precis hela tiden och jag är mest förbannad över att sambon ligger och sover halva dagarna trots att han somnade typ 3 timmar före mej igår, jag har sprungit upp och ner och levererat napp hela natten och får dessutom gå upp på morgonen, gaaaaah!!!!

Våran dockhus filt ligger också under vagnen, gör nog ingen nytta där men fint är det
     Karlar!

Meeen, under vagnar gör de ju ingen som helst nytta. Tänk Lea med en sån istället  
    Ja fy dessa karlar, ska han fortsätta sova bort halva livet så byter jag snart ut honom

Naeh förvisso inte Men jag försöker tro att den kommer användas mer till våren i vagnen när vi inte har åkpåsen längre.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-28 12:03:24 följande:
    ja men där fanns inget i 80 kvar bara smått smått och stoort typ 116
    Åh vad synd Men tack för att du tittade.
    Får nog ta och beställa till ord pris ändå. Finns ju en VV affär i Värnamo men åt det hållet åker vi typ aldrig.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-01-28 12:14:00 följande:

Ja det är sant. Picknick på gräsmattan och i vagnen
    Busbellan skrev 2011-01-28 11:48:18 följande:
    Gomiddag på er!
    Vad händer här idag då?

Jag har hunnit in en sväng på pop och köpt skaloverall. Är glad att jag mätte lite hemma innan för annars hade jag nog tagit fel storlek till Ella
     Go middag!

Fint med rosa overall, tur att du kollade lite hemma innan. Ibland blir man verkligen inte klok på storlekarna 
    Precis Använde ju mycket filtar på golvet när Meja var liten men det är ju lixom inte lönt längre
  • ängeln83
    sesssan skrev 2011-01-28 18:41:11 följande:
    Är de nån som har en bra varm mössa att tipsa om...helst på rea men inte krav. Då vi har tappat dotterns Didriksson och dne är slut överallt så vill jag ha nån liknande.
    Denna kanske? Den har vi och den är toppen, dock ganska liten i storlek, finns i många fina färger.
    http://www.babyshop.se/data/product/images/L/5683_201073415555915730.jpg
  • ängeln83

Godmorgon flickor

Här sitter jag och dricker kaffe i lugn och ro, båda barnen sover fortfarande trots att dom somnade kl 19 igår
    Är sååå shopping sugen så jag snart spricker, funderar på att ta en tur till Jkpg i veckan, utmana ödet och åka själv med båda barnen Det kan ju gå hur som helst.
    Hittar en massa fint hos Lindex och så är jag ju sugen på dom där leggingsen från Kappahl, nån som vet vilken storlek dom börjar på?

• ängeln83

Finns det nån svensk butik som säljer IdaT nu för tiden?
    Fick ett rejält MÅSTE ha begär efter dom röda regnkläderna med kossor på.

• ängeln83
    MammaT skrev 2011-01-29 09:12:47 följande:
    det låter som ett måste här med
    Blev helt kär i dom när jag fick syn på dom och nu kan jag verkligen inte släppa dom, mååååste ha
  • ängeln83
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-29 09:20:30 följande:
    Hmm varför så ni så för, nu är det ju ett stort habegär här också!!!! Glad
    He he
    Visst var dom underbara :)
    Fast jag ger nog upp tanken på att få tag på dom via svensk shop, kanske skulle lägga en idat order istället, hittade en del fint där ju.
  • ängeln83
    Helle skrev 2011-01-29 09:23:10 följande:
    God morgon! 

Jag tror att det är lika bra då jag inte tror att de säljer till butiker längre efter att de ändrade sitt koncept.

shoppa på !!!  
    Godmorgon

Men, varför säljer dom inte till butiker längre?, säljs idat enbart via deras egen hemsida nu?
    Ja isf får det ju bli så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17