Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-30 22:07:49 följande:
    Stämmer färgen på jackan på denna bilden?
    Älskar den här rosa färgen nämligen, men är rädd att den är skarpare IRL
    Har inte kunnat släppa tanken på jackan än
    www.barnlyan.se/shop/5740/art40/h7171/7097171...
    Den är mycket skarpare irl, typ neon rosa. Kolla i Tjollas blogg.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2011-01-30 22:12:57 följande:
    sånt köper man när dom rear * 15par för 5kr/st och strumpisar för 10-15kr/st, säkert köpt 15par såna oxå *

(det kommer  200kr till in på ditt konto i morgon
    Ha ha, ja det är ju helt ok priser Brukar för det mesta köpa på Åhlens, t3b2, fast nu det sista har jag köpt Meltons strumpor, lite dyrare men fina färger och bra strumpor.

Ah, då dyker snart t-shirten upp i din låda Fast har jag fått din adress?
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2011-01-30 22:22:46 följande:
    med tanke på att omaka par lådan utökar sin samling vid varje tvätt så blir det inget annat än billiga strumps här
    nån som har nåt tips på hur man utrotar strumpätare??

adressen kommer strax på fb  
    Ha ha, samma som här då. Jag begriper verkligen inte vart alla strumpor tar vägen? Tar också tacksamt emot tips om hur man utrotar strumpätare
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-30 23:03:22 följande:
    Ni går inte och lägger er alihop nu va
    Inte jag ialla fall Tryckte precis i mej en stoooor chokladbit så jag lär inte somna än på ett par timmar
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-30 23:08:53 följande:
    haha, och jag sitter här med en burk cola och smågodis

har suttit flera gånger nu och stoppat den rosa sofshellen i korgen för att sen stänga ner sidan, kan verkligen inte bestämma mig
    Kommer den verkligen bi använd nu när vi har både mAT anorak och pop skaloverall
    Mums, min choklad bit tog slut alldeles för snabbt, rotade precis i skåpen men hittade inget att mumsa på

Vad tyckte du om färgen då? Jag har lite svårt för det där "neoniga" men ändå tycker jag nog att den är fin, men Meja behöver verkligen inga fler ytterkläder nu, förutom den där jeans kappan från Lindex då men den har ju inte kommit i butik än.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-30 23:20:44 följande:
    Jo, den ser jättefin ut, även om jag inte alltid gillar sådär skarp färg
    Känner att vi inte heller behöver mer ytterkläder nu, får väl hoppas att nån finns kvar på rea sen, den softshellen vi har i 110 är nog bara funka i vår
    Ja, den där jeanskappan etade jag efter på Lindex häromdagen
    Det enda som behövs i ytterkläder här är en softshell till Liam, kan inte riktigt bestämma mej för färg och storlek bara. Eller om jag överhuvudtaget ska köpa Molos, han hade ju en jacka från Lindex förra våren som var kanon så det kanske blir en sån igen.

Tror jeanskappan skulle komma in v.6, så störande, ska ju till stan på onsdag och hade gärna velat köpa en då, likadant med dom randiga leggingsen, nåja, får väl hoppas det kommer en 30% på ett helt köp lagom tills v 6
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-01-30 23:28:41 följande:
    Gokväll
    Bättre hoppa in sent än inte alls.

Ängeln: Måste bara få fråga vart ni köpt den underbara tapeten ni har i köket. Den svart, vit/röda med löv och snirklar eller vad det är. Snyggaste jag sett på länge!!
    Ja, söta tjejen i klänningen med såklart
    Visst är den underbar, är helt kär i den tapeten. Den är ifrån Borås tapeter och heter Hanna.
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-01-30 23:33:13 följande:
    Ja, ren och skär kärlek. Älskar svart,  vitt och rött ihop.
    Vill nog ha mig en sån fondvägg nånstans i mitt nya hus Hjärta
    Verkligen, visste inte alls vad jag ville ha när vi letade tapet men så fort jag fick syn på den blev jag helt kär Har den på två väggar i köket och 1 i hallen. Finns matchande kaffe koppar också
    Vi har mycket svart/vitt/rött här hemma.
  • ängeln83

Hjälp mej nu, Molo softshell eller Lindex? Hade denna jackan i rött förra våren och den var kanon. Funderar på om Molos verkligen är värd sina extra hundralappar?
    Och vilken färg är finast?
    http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/6426/6426002/S0000006469414_F_W30_20101213092406.jpg
    http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/6426/6426002/S0000006469428_F_W30_20101213092713.jpg

• ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-01-30 23:39:55 följande:
    Inte helt billig, men helt klart värd dom pengarna så fin den var.
    Hihi, fiffigt med matchande porslin, kan Molo ta efter tycker jag
    Naeh den kostar ju en slant, men hittar man en tapet man verkligen känner är rätt så betalar jag gärna lite för den också, den lär ju sitta uppe ett tag

Ha ha, ja det vore nåt det Colibri porslin hade ju varit najs
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17