Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2011-01-29 09:26:18 följande:
    De fick problem för ca ett år sen (tror jag det var) med att kunder (d v s återförsäljare) inte betalat sina fakturor. I samma veva slutade agenten i Sverige sitt samarbete med IdaT och därefter har jag inte hört eller sett att några svenska butiker tagit in märket. Jag kan ha fel, men jag tror det blir svårt att hitta här just nu i a f
    Men sås trist
    Ja det var ju ett tag sen man såg Idat i shoparna, så synd, har väl aldrig varit någon stor Idat shoppare men deras strumpor saknar jag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-29 09:45:50 följande:
    börjar på stl.86
    Åååh så bra Dom bara måste vi ha, visst fanns dom i två olika färgställningar?
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-29 09:48:21 följande:
    jag har bara sett de blå, så de har vi köpt, jättesöta
    Har för mej att det var nån som la in nån annan färg i BT, typ rosa?
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-01-29 10:18:00 följande:
    Kanske inget jätteutbud men dessa hittade jag som har IDA T. Såg dock inga regnkläder. Du får samköpa från DK. De är supersnabba.

Babyshop, minodino, bra barnkläder, Barnlyan, milkmilla, halloncollection
    anette 81 skrev 2011-01-29 08:57:22 följande:
    Finns dom till något bra pris någonstans?
    Just nu vet jag inte men Uteungar, Addnature och Naturkompaniet brukar ha dem.

Fast det är ju regnkläderna jag vill ha Får nog bli en order direkt från IdaT då, behöver fylla på med lite strumps också, vet du hur mycket frakten är?
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-01-29 11:08:14 följande:
    Såg det nu. Det är fraktfritt över en viss summa men minns inte vilken. I somras sambeställde vi några stycken. Jag kan kanske var intresserad om du ska lägga en order
    Fast nu när jag spanar så finns det nog lite till jag vill ha Kossetröjan är ju ett måste, och kaninerna var också lite söta.
    Ja jag har för mej att ni brukar sambeställa , kanske ska kolla om det är nån mer intresserad isf?, vore ju skönt om man kommer upp i fraktfritt.
  • ängeln83
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-29 11:36:00 följande:
    Menar du att du inte kommer upp i fraktfritt själv alltså? Flört Det är nog inte något problem om jag beställer direkt
    He he, mjo det gör jag nog fast då blir det nog mycket som inte kommer användas misstänker jag, kom upp i 600 dkk ungefär.
  • ängeln83

Hej hopp igen

Herregud vilken lugn dag, och nåt står absolut inte rätt till med Meja, somnade 19.30 igår och vaknade 12.20 idag, åt lite välling/macka/youghurt, märkte på henne att hon inte var som hon brukar, hon var lixom helt off, la henne i sängen igen och hon somnade om på typ 2 sekunder, då hade hon varit vaken max 30 minuter, min lilla busa

• ängeln83
    Saraia skrev 2011-01-29 15:22:47 följande:
    Ängeln: OT men har köpt en likadan ozone-vagn som du har idag - candy pink - fasen vad fin den e både vagnen o färgen!!! hade tur o hittade en affär som sålde ut vagnar fr -10, fanns ju ingen fin rosa i årets vagnar.
    Åååååh grattis till världens finaste och bästa vagn
    Ja visst är färgen helt underbart fin. Inte likt mej att behålla en vagn såhär länge så det måste vara en bra vagn
    Naeh  den rosa som finns nu är inte fin alls.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17