Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godmorgon flickor.

Här vaknade vi precis, Liam kom utspringandes i värsta paniken och skrek att pappa slog honom, förmodligen hade Liam försökt lägga sej i våran säng samtidigt som pappan sträckt på sej och drämde till Liam i ansiktet Stackarn.
    Vi stannar hemma från ÖF idag, en kompis ringde precis och sa att dom kände sej lite knasiga i magen, bara vi inte fick nån skit igår när vi var där, fy vad jag är trött på dessa sjukdomar hit och dit, snart vågar man ju inte gå nånstans.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2011-02-01 08:58:55 följande:
    God morgon Solig

Idag fyller vår lilla Hilla 3 år Men alltså, vart tar tiden vägen Förvånad 
    Jag och maken som typ alltid haft liten bebis under vår tid tillsammans, har nu ingen
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Grattis Hilla på 3 års dagen{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-01 18:02:21 följande:
    Jo precis, så man kan som näästan säga att den är svart
    ängeln83 skrev 2011-02-01 17:44:27 följande:
    solouniko

Hur lång är Milla?
    Är sååå sugen på Molo leggings till Meja och fundilerar på när 92 kan funka.
    Förstår att du är sugen Är som en helt ny värld Hon är nog ca 84 cm lång och 92 sitter perfekt på henne tycker jag. Lite vida kanske vissa blir efter ett tag för hon är ju rätt tunn, men tycker det funkar kanon. Tycker de printade leggingsen är mindre i stl också än de med ränder och stjärnor osv. Hur lång är Meja? Skulle tro att man kaaan börja använda dom från stl 86 kanske, när man är kring 80 cm eller nått. Lite uppvik i benen gör ju inget eftersom de är så pass smala
    Mmm, super sugen, har ju längtat ända sen hon föddes
    Meja var 78 cm sist vi mätte så kanske nån cm längre nu, men då borde dom väl funka va? Hon är ju ganska smal om benen men har en rejäl kula
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-01 18:19:18 följande:
    Haha ja, tror jag har samlat på mig en 12-13 stycken snart och ändå känns det som att man bara har börjat Tror nog det funkar, om inte annat så växer hon ju Som Milla då, väger rätt "lite" och är rätt tunn men har en redig vällingmage
    Förstår jag att du har
    Ja men precis, nån gång lär dom ju funka. Hur mycket väger Milla? Meja har också en rejäl vällingmage, ser så roligt ut när hon i övrigt är spinkig
  • ängeln83

Hej hopp igen

Sitter här och njuuuuuuter av lugnet av två små barn som sover, idag pallade han inte vara vaken
    Har rensat skor och garderober idag så ikväll blir det Tradera tajm, mycket smått och typ Lindex kläder men jag hoppas få några kronor för det ialla fall.

• ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-01 22:27:23 följande:

Kan göra dig glad och säga att den kommer i kjol i den modellen

Jaha, dags för en jobbnatt till nu då, blää vad tradigt det är att jobba natt. Börjar längta tills jag ska vara mammaledig igen nu Har dock lite funderingar kring det här med dagis sen när jag ska vara hemma med bebisen, Milla trivs ju på dagis och 15 timmar/vecka är ju egentligen inte mycket. Men jag vill nog ha min stortjej hemma också ju Svårt!

Ha henne hemma
    Jag har Liam hemma och skulle aldrig få för mej att lämna honom på dagis, han trivdes stört bra den korta tiden han gick på dagis men det kändes så himlans fel att lämna honom när jag ändå var hemma, vi går till öppna förskolan 3 ggr i veckan istället så han får leka av sej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17