Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-17 13:25:01 följande:
    Jodå, mår väl tjuvtjockt hela tiden, illamåendet ligger och moler ständigt, så matlusten är det si och så med...Annars är det okej.
    har skickat yttepyttesuit till dig idag {#lang_emotions_kiss}
  • Zvartaliljan

jäklar vad bebisar det kommer ploppa ut i denna tråden i höst/vinter {#lang_emotions_laughing}

de som ska ha snart är dunis o greken va?
    o sen i höst/vinter blir det pepper, bubblan, småkryp o en till som jag inte ska nämna än Missat någon?? Får nästan skriva en lista så man håller reda på alla tjockisar i tråden

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:05:15 följande:
    Men hua!! 6 månader  Måtte jag INTE dras med de så länge!!
    här höll det i sig tills de ploppade ut men det får vi verkligen hoppas att du slipper!
    Ät en pepparkaka innan du stiger upp på morgonen, kan hjälpa lite. Ingefärsté är också lite lindrande.
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:12:17 följande:
    åå, en till, spännande
    hon råkade försäga sig att hon hade gravidhjärna o snurrat till det med en sak Men jag fick inte säga nåt än, hon säger väl det snart själv så du märker då vem det e

Det är ju så jag blir bebissjuk igen, Mateo har redan blivit så stor tycker jag
    Men lär nog dröja några år innan vi satsar på en trea här med tanke på hälsan...jättesynd, hade varit roligt o haft två tätt
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:16:32 följande:
    Jag vet åxå nån till som är lite hemlig än Det blir en massa nya danskbebisar
    hihi undrar om det är samma eller om det finns två här som går o är smygistjocka

Vilken vecka är du i nu? Tror ni var i samma v.7
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:25:45 följande:
    Hm.. denna är lite längre gången vad jag vill minnas så då e de nog kanske två smygisar jag e i v 7 ja
    hihi då blir det 5 danskbebisar i höst/vinter o två i sommar Babyboom

har du bf precis vid jul då? Du kanske får fira nyårsafton på bb som jag fick göra
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:25:45 följande:
    Bli friskare först vännen   du ska väl (förhoppningsvis) ha några år kvar att försöka på
    Jo jag hoppas det...så nu inte denna skiten jag har nu förstör alla chanser till fler barn...annars är jag ju bara 23 så jo, några år har jag ju på mig att skaffa de tre till som jag vill ha

Planerar ni fler?
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:29:14 följande:
    5 januari sa bm på mammas födelsedag, men jag går säkert över så jag hamnar i mitten istället
    ja hellre det, sikta på 2 veckor över så folk hinner få in barnbidraget efter att plånboken tömts under jul Ingen gillar födelsedagskalas runt jul har jag märkt
    Alla kommer t.o.m vara bortresta detta året när Mateo fyller 1 år Både farmor/farfar med alla barnen och mormor/morfar. O mina syskon är borta hos deras respektives familjer
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:33:25 följande:
    näe, efter vårt x så är han benhård och stennoga, finns inte en chans att ens kunna "smyga" till sen en till. ( han blev livrädd och vill aldrig mer uppleva samma sak)
    Nä usch förstår det Sånt är ju superläskigt. Har en vän som fick två utomkvedes på raken o nu har hon inga äggledare kvar O inga barn innan...så hemskt när det blir så
    Man får vara tacksam för de barn man har {#lang_emotions_heart}
    Om nu min livmoder är så pass skadad så jag inte får/kan bli gravid igen så lär jag bli VÄLDIGT ledsen men samtidigt får man väl tänka på att man ändå fått två underbara gåvor redan {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17