Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-29 08:34:36 följande:
    Godmorgon flickor. Uff, är sådär lagom mör i kroppen idag, sitta i skräddar ställning i 4 timmar är ingen höjdare Kikade just igenom Mejas garderob och inser att det är dags för påfyllning, hon växer ju så det knakar.
    Här har jag precis plockat fram 62-lådan till Mateo och en del passade *WIHOO*
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-29 08:49:40 följande:
    Härligt O va fin han var i VV dressen, en sån måste Meja ha. Jag har precis börjat så smått med 74:a, fast sina Molo bodys i 62 kan hon fortfarande ha
    Ja Molos kortärmade bodys i 56 känns som det kommer passa hela sommaren här. Däremot långärmade är lite för korta i armarna nu. Suits har jag gett upp.

men en sån VV-suit i 74 måste ju Meja ha då Den är helt klart värd pengarna, passar ju till allt!
  • Zvartaliljan

Godmorgon, eller god o god, ingen sömn inatt heller o fortfarande feber o en sambo som vägrar stiga upp fast Maia redan försökt väcka honom *suck*
    Mateo skrek hela natten o när han äntligen somnade så vaknade såklart Maia...då blir man ju lagom road liksom...

Tröstade mig med lite morgonshopping på T:
    www.tradera.com/Body-Molo-strl-68-auktion_302749_111533023

Tycker bara synd om säljaren som uppenbarligen är ny som la ett reservationspris strax över utropspriset...kostar ju henne en hel del den auktionen...

Jättefina bilder i bt!!!

• Zvartaliljan
    Ocikatten skrev 2010-04-30 09:09:50 följande:
    Liljan o loppan: Härlig body du köpte!! Superfin!
    Ja det står ju inget om skicket i auktionen så jag förväntar mig inte så mycket nu...men hoppas att den iaf inte är fläckig {#lang_emotions_sealed}
  • Zvartaliljan
    Ocikatten skrev 2010-04-30 09:16:01 följande:
    En tvätt sen brukar det mesta funka??
    Jo får hoppas det...
    Har så mycket fint i lådorna så det som ser lite skabbigt ut brukar aldrig bli använt till slut, så jag försöker att bara köpa fina grejer nu o inte bara för att det är billigt. Men just bambi går ju inte att motstå, så fint {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-04-30 09:21:17 följande:
    Liljan: Vet att du letade muddjeans till Mateo innan. Annacill har några supermjuka med mudd i bensluten. Nononsense eller nåt sånt hette märket. Hon har nog inte lagt ut de på sidan iofs...
    Tack men jag hittade ett par på Kappahl och ett par i FB-gruppen Och så 2 par hängselbyxor från villervalla, det får räcka
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 11:51:28 följande:
    Hej igen! Ser att det blev mycket skriverier om ns rean, tur att jag redan shoppadefrån dem i går kväll Nu har jag vart på gymmet i 1½ timme. Sååå härligt! Och så fick jag fiiiiiiiin post i dag!!!! Molos underbara blå klänning.
    den jag köpte?? med vita prickar?? är ju bara SÅÅÅ FIIIIN!!! Maia ska nog ha den på 1-årskalaset imorgon (om vi nu är friska tills dess) Eller kanske Louis Louise klänningen med kaniner...har inte riktigt bestämt mig så Maia får nog välja, jag är för velig
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 11:58:31 följande:
    Näää inte prickar. Men du har denna med! Rutig.
    Ja det var ju den jag menade...är snurrig i huvudet av febern *suck* men sitter ändå här med bokföringen o deklarationen o inte blir jag mindre snurrig av det precis...
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 12:00:32 följande:
    Föresten har du sett att babyshop fått in de där "frackarna"?
    jo jag såg det, men har inte riktigt bestämt mig än. Köpte de fina kik-kiddressarna på Småvi så jag tror det blir den vita till dopet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17