Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-30 12:15:09 följande:
    låter spännande  *NOT*...=P.. jag fixade med överföringen igår så idag e du nog rikare =P inget du behöver på i ns väg ;).. fanns e ndel smått jeans som lä passa mateo till hösten ;)...
    eh joooooo...gärna några NS-jeans i smått hitåt!! 68 lär väl passa honom i höst kanske...hade velat att det funnits 56 att köpa så han kan ha nu men nähä *surar*
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 12:48:49 följande:
    liljan för en som inte kan ngt om räkneskaper.... vad e netto =P har fått bidrag för skolböcker fick svar idag =) weeeeeeeee får 925kr netto per termin men förstår inte vad som menas ska man räkna ut nettot själv lr ?
    Det betyder att du får 925kr efter skatt tror jag. Med reservation för att jag är väldigt febrsnurrig idag...
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 13:02:08 följande:
    k.... det står att jag får handla upp till 925 kr nett dvs före moms på pappret jag fick... www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9144044... ska ha den boken bl a e det priset inom parantes jag ska gå efter =P.. sorry för förvirrande O inlägg =P
    ja det stämmer, 925 exkl.moms får du handla för. Sen resten ska du väl få tillbaka på skatten tror jag, när du deklarerar nästa år.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-05-02 10:25:34 följande:
    HIHI det vill HILLAN :D.....trvlgit med sällsakp från start med=).. elite drygt å åka själv ända till malmö annars=P....
    jag kan väl hoppa på i din bil med?? Men då tar ju jag upp två platser förstås...med Mateo.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-05-02 21:34:31 följande:
    Ja så kan man ju också se det. Låter inget roligt iaf.
    nej det är sjukt tråkigt..o jobbigt.
    O med allt annat runt omkring så känns det som det sista jag orkar med just nu men man är ju tvungen...vill inte åka på straffavgifter för att jag deklarerar för sent...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-05-02 21:48:27 följande:
    Ja det är tvunget, tyvärr. Mår du lika dåligt fortfarande?`När var det du skulle till läkaren? Eller du har kanske varit där?
    Jag har varit på så många läkarbesök nu så jag vet inte ens vilket du refererar till....ska träffa gastroläkaren på tisdag om du menar det. Imorgon ska jag ringa gyn, hoppas på operationstid denna veckan...
    Har gett upp hoppet om denna kroppen...nu ger jag upp amningen...orkar inte med att må så här dåligt, tror inte det finns ett enda gram fett i min mjölk ändå utan allt verkar lagra sig i min kropp istället för Mateo...han är ju ändå så pyttig med sina 5kg fast han är 4 månader så om han går upp mer om han får flaska så får jag ge upp det här...känns bara så trist när det ändå fungerar bra och han verkar ju nöjd, men ändå står han stilla i vikten

Nä klaga klaga klaga...jag gör inget annat än klagar nu för tiden. Sambon vill få mig inlagd så de reder upp allt på en gång eftersom jag bara får det ena efter det andra o han är nog trött på allt klagande och att behöva oroa sig. Men jag HATAR ju o ligga inlagd...fy o vara borta från barnen. Nä det får bli täta läkarbesök nu istället...
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2010-05-02 21:59:29 följande:
    Jag vet hur det är och kan inte annat än att heja på. Kör hårt så länge det håller så får du vila sen (hoppas jag). Du fixar det!
    Tack {#lang_emotions_flower} jo jag har tur som har snälla barn som sover nu så jag får jobba...men så slinker man ju så lätt in här o på fb
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-05-02 22:09:46 följande:
    Det var det på tisdag jag tänkte på. Usch hoppas allt ordnar sej för dej nu. Kanske ändå bra att sluta amma så att du kan medicinera som du ska och så.
    Ja jag MÅSTE ner i vikt nu o bli av med allt det här vattnet o allt vad det är om jag ska kunna få fler barn....annars är det snart för sent och inte ens operationen kommer kunna hjälpa om jag fortsätter väga så här mycket.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17