Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-04-01 18:32:03 följande:
    det ser ut som förra årets matrix... sånna har vi nu eller ska ha i vår.
    ja de liknar välldigt mycket. Vi har blå matrix från förra året. Svarta och Rosa från årets. Jag gillar verkligen dessa skorna.
  • SmillaMilla

God morgon!

Jaha sambon väckte mig tidigt nu i morse och hade en födelsedagspresent till mig (fyller först på tisdag). Vi skall tydligen till havsvidden (ett lyxhotell här på Åland) nu

Jag som skulle sy en tupp dräkt  

• SmillaMilla

Ho ho ho ho ho ho ho ho ho

låter mina barn i dag i sina fina uggle kläder från småfolk. Underbara! 

• SmillaMilla

Hej! Fick en födelsedags present i går, en iPad, så nu kan jag börja hänga här igen. Min laptop la ju av sig hela tiden. Skall bara lära mig alla finesser först. Så blir det lite fel nu så.....

• SmillaMilla

Ja visst får jag fina presenter. Sambon är duktig på sådant. Världens bästa Så skönt när man kan surfa runt utna att datorn stänger av sig. Barnen vill dock spela angry birds hela tiden.

• SmillaMilla

God morgon. Jag är hemma med Svea i dag, stackarn har extremt mycket vattenkoppor. Jag borde passa på att baka och tvätta, men det lär jag inte orkaa. Så hoppas att någon håller mog sällskap här.

• SmillaMilla

Vet inte hur jag citerar med denna saken Men ja koppor är inget kul. Men bättre att de har de som barn än som vuxen. Svea har det riktigt jobbigt just nu. Hon fick precis fullkomligt panik när en koppa gick sönder när hon flyttade sig i soffan. Och inte får jag i henne någon panadaol heller, hon spyr bara upp den. Får försöka lite senare.

• SmillaMilla

Gahhh någon som vet hur man laddar upp en bild här med en ipad. Händer ju inget när jag trycker på "ladda upp en bild".

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17