Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hmmm beställde för en liten stund sedan, betalade med kort och det stod "tack för din beställning". Kanske uppgav fel meil adress :(
Hmmm beställde för en liten stund sedan, betalade med kort och det stod "tack för din beställning". Kanske uppgav fel meil adress :(
Lilla ego: nej jag är inte det. Beställde till stormis.
Chokladmoshin: jag köpte också två, men är nu orolig. Har inte fått någon orderbekräftelse :)
Busbellan: vilken stl har ella på sin pop overall?
Men åhhhhhhh varför får inte jag någon orderbekräftelse :( hoppas att jag får mina overaller. Busbellan: bra, tog 110 till svea. Och en grön i 116.
Ja det stod "tack för din beställning" efter att jag betalt. Äh missade kanske bara siffrorna i meiladressen. Overallerna kommef säkert. :)
God morgon. Fick nog av att vänta på en orderbekräftelse så jag la en ny på pop. Denna gången blev det tre skaloveraller. En rosa 110, en grön 116 och en röd 116. Så nu har vi ett tag framöver. Hoppas inte att de två första också kommer fram. Du har vi fem :)
Helle: ja det går väll alltid att sälja dem om det inte går att skicka tillbaka :) men de är ju såbra på dagis, så ville inte riskera att bli utan.
Hej hej :)
Hej hej, Ronya: härliga sommarbiler. Det ser lite vatmare ut än gär. Butte: blev superfint i stugan. Den randiga tapeten var riktigt läcker!