Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Helle: det är helt fruktansvärt. Hon har fullkomligt panik, står mest upp och stampar. Nu har jag i alla fall fått i henne atarax och en massa panadol, så nu sover hon. men jag ringde in tills jukhuset så blir det inte bättre nu när hon sovit så får vi åka in med henne.

• SmillaMilla

Helle: nej jag har inte kommit iväg till apoteket än. Skall be sambo svänga förbi på väg hem från jobbet. Så får han köpa allt som kan lindra. Ja tyvärr bildas det fortfarande mer koppor, men ja snart finns det ingen plats kvar. Hon har koppor över hela kroppen. Stackars liten.

• SmillaMilla

Busbellan: ja det är verkligen olika. Anton hade bara 1-3 stycken, så välldigt lindrigt. svea har nog fått för hela byn. Någon som vet om kroppen kan drabbas av shock eller så när de har sådana mängder koppor. Tycker svea betedde sig så konstigt så att jag blev riktigt rädd.

• SmillaMilla

Busbellan: ja nu har hon vaknat o sitter i soffan och äter glass, men hon skakar liksom till i hela kroppen hela tiden. Blir det värre, eller inte snart går över så far jag in med henne. För bra känns det inte.

• SmillaMilla

Lilla ego: skall se vad sambon kommer hem med från apoteket. Tavegyl, är inte det något liknande allergi medicinen? Lillronya: tack! Firar min födelsedag kanske inte på bästa sättet.

• SmillaMilla

Lillronya: ja jag firade ju ordentligt i helgen när sambon överaskade nig med ett dygn på lyx hotell

• SmillaMilla

Hej tjejer. Jag behöver hjälp. Det här är riktigt jobbigt, sambon håller snart på att bryta ihop. Svea är extremt mammig, det är bara jag som duger, han får inte göra någonting. Hon skriker så fort han kommer i närheten. Några tips?

• SmillaMilla

Jompa: hon är nästan aldrig med bara pappa. Men imorgon skall han vabba så vi får se hur det går. Här är det sammasak, bara pappa på natten, men av någon konsrig anledning så fubkar det. Men hon har välllärt sig att jag inte vaknar på natten. Men på dgarna är det hemskf. Och speiellt nu när hon är sjuk. Det tär välldigt mycket på oss alla.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17