Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Mammastök: alltid, men extra mycket nu närhon är sjuk. Eller det kanske märks mer när hon är sjuk. För det ör bara jag som skall göra allt. Pappa får inte ens borsta tänderna på henne ivanliga fall.
Mammastök: alltid, men extra mycket nu närhon är sjuk. Eller det kanske märks mer när hon är sjuk. För det ör bara jag som skall göra allt. Pappa får inte ens borsta tänderna på henne ivanliga fall.
1 o 1: tack för tipset får testa det. Jompa: ja men precis så är det vid våra måltider också. Sambon försöker att sätta sig bredvid svea i stället, men då får hon panik och den paniken snittar av sig till de andra barnen så då skall de också sitta bredvid mig så ja vi har rena cirkusen här hemma. Mammastök: ja det är väll bara att härd ut, men göööör jobbigt ju
1 o 1: grattis!!! 75 procent är väll lagom.
Hej, Jag får inte in bilder här med min ipad. Ingen som vet hur man gör? Ni med iphone lan ni lägga in bilder? Hur?
Busbellan: ha ha underbar!
Lillronya: kommer inte ihåg om jag frågat. Men har de kollat gluten på henne?
Jag är också här, men borde städa.
Lillronya: på alicia, eller vem var det som hade ont i lederna. Känns som mycket kan stämma. Läs på allergimat.se om symptomen på celiaki och glutenintollerans. Och testa dem!
Nu sitter baarnen ibadet, så jag passar på att hängs lite här. Snart blir det familje arbete här. Sortera strumpor
Åh vad härligt med vitsippor! Vi ligger liiiite efter här. Men blåsippor har vi gott om.