Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Råååsa bubblan: vågar inte säganågot om rs. Ring in o fråga. Men sådan där förkylning har anton också just nu. Trodde att han fått tillbaka sin förkylningsastma. Men verkar vara något som går.
Råååsa bubblan: vågar inte säganågot om rs. Ring in o fråga. Men sådan där förkylning har anton också just nu. Trodde att han fått tillbaka sin förkylningsastma. Men verkar vara något som går.
Busbellan: vi har ju inte samma märken som er på varor. Så går inte riktigtatt jemföra, tyvärr.
Busbellan: ha ha japp utlänning :) fast jag är bara svensk medborgare än så länge. I augusti blir jag även ålänning :)
Busbellan: nu i maj har jag bott här i fem år. Och just det leilas mjölmix använder vi mycket. Vet du eller grekis när den där mässan är? Den måste ju jag gå på!
God kväll.
Har haft en underbar dag i dag!
Först meandi party, och himmel vad jag har shoppat.
Men i morgon soå skall jag ha två bord på lopis så då får man in lite pengar. Men jag o barnen har sagt att pengarna skall gå till en balanshoj.
Så inga molosar
Lilla ego: oj oj oj åhhhhhhh. Springer och mäter......
Lilla ego: får inte min facebook/frindly att fungera på ipaden just nu, men ca 62 lång skulle jag vilja ha den.
Lilla ego: nja, i dag hade hon en meandi klänning samma modell och den var aningen kort, vill ha dem till strax under knät på barn. Så tog några extra cm. 61 kör vi på :)
Kanske skall börja med bara den rosa prickiga så jag får testa först.
Hej, Någon som beställt från pops hemsida? Hur snabbt har ni fått orderbekräftelsen?