Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hej hej. Verkar tyst här. :(
Hej hej. Verkar tyst här. :(
Hej tjejer! Hemma med sjuka barn fortfarande. Nu börjar jag bli ordentligt shoppingsugen. Var kan jag hitta coola t-shirts till svea? Inget svart, utan mer som de äldre ns t.shirtarna. Coolt menar jag typ skate stil.
Busbellan: Åhhhhh så fin bondgårdströjan är. Jag måste ha en sådan till Svea. Går inte att få tag i va?
Lillronya: jag är också här.
Busbella: det finns lite olika båtar. Åker man stor kryssningsbåt från inner stockholm så tar det ca 6 timmar. Annars kan man ta en lite mindre båt från norrtälje, strax norr om stockholm. Då tar det två timmar.
God morgon. Sitter här med "dåligt samvete".
Busbellan: inget allvarligt. Tyckt att svea behövde gå till dagis några timmar i dag. Hon har ju knappt varit dit på en månad och nästa vecka skall hon vara ledig. Men hin var jätte ledsen när jag lämnade henne. Fy vad hemsk jag känner mig. Sitter ju ändå hemma med en febrig anton. Fast samtidigt skall jag iväg i dag till sjukhuset och då är det ingen höjdare att ha henne med.
Tack tjejer. Ja det känns inget kul. Vill ju ha henne hemma. Men ja det bli ju inte heller bra om hon skall vara hemma heller. Hon älskar ju dagis, bara lämningarna som är och alltid ha varit hemska.
Busbella: bra att ni fått resultatet. Men vet vad ni går igenom. Här har det blivit en helomvändning i köket. Gluten finns ju i alllt. Och vi har en extrem variant, där det inte går att äta vetestärkelse (finns i glutenfria produkter). Och glukossirap skall vi inte heller ge. Men det skall nora klara av. Kram
Busbellan: man skall ha det på en egen hylla så att det inte förorenas från detandra. Här blev det naturligt då detnästan tog upp ett helt skåp.