Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag var verkligen osynlig härinne, så jag pyser ut igen.

• OsynligtSmåkryp
    lillronya skrev 2010-09-02 19:02:31 följande:
    Hej i tråden!

Vad händer här?

Jag sitter och funderar på vilka vändningar det kan vara i livet.
    Min ensamma och utstötta 16-åring har nu blivit en tös med både pojkvän och mängder av vänner.
    Vad hände liksom?
    Hon fick inte köra ner till byn idag eftersom hon inte kände sej frisk. Vad hände då? Jo det står en till a-traktor här på gården med ett gäng killar i och där ute har de hängt nu i över en timme.

Roligt men jobbigt i mammahjärtat att inse att jag inte längre är hennes enda bästis.
    Åhh, så underbart att läsa, det värmer även mitt mammahjärta typ 60 mil bort!
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-09-02 19:07:41 följande:
    osynligt småkryp : ha ha var det av dig jag köpte tröjan?
    Jaa, tillsammans med byxan va?
    *saknar*
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-09-02 19:10:47 följande:
    och hon har köpt den av mig tror jag och det var preggi som fixade den till mig hahah
    Jäklar i min lilla låda vad den farit runt i tråden.
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-09-02 19:17:02 följande:
    ha ha ja men då är den älskad
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-02 19:10:56 följande:
    Jaa, tillsammans med byxan va?
    *saknar*
    Ja precis. De byxorna används väldigt mycket. Passar ju till massor.
    Fiiin shopping i bt! Vad jag saknar buggan, men jag har inte något att sätta i den heller så.
    Byxorna är jättefina, här har vi nästan växt i storleken större och kan börja använda dom.

Buggan är jag verkligen lycklig över och hoppas att jag blir lika nöjd sedan när den väl ska användas. Nu står den i sovrummet och ser fin ut bara.
  • OsynligtSmåkryp

Apropå pojkvänssnack, så har min lilla 7-åring hittat en kärlek. Hjärta
    En klasskompis hon känt i alla år är hon nu kär och och pratar bara om Max. Hon har gett honom kärleksbrev, berättat för honom att hon är kär och nu när hon är ditbjuden på kalas så ska hon köpa ett mjukishjärta till honom.

Max är väl mer lagomt intresserad, går gärna och puttar lite på henne när deras vägar korsas och har väl gått med på giftermål och barn vid 18 års ålder, haha.

Hon är så söt när hon pratar, hon har massor med planer för deras framtid och har svårt att förstå varför han inte är lika kär precis nu...*s*

• OsynligtSmåkryp
    solouniko skrev 2010-09-02 19:22:46 följande:
    Mysigt Jag har min liggdel till buggan ännu ouppackad i plasten så det ska bli såå skojigt att svida om den till våren Solig
    Gosigt, måste säga GRATTIS till dig förresten, inser att det bakas bebis i norr också! Gravid {#emotions_dlg.flower}
  • OsynligtSmåkryp
    solouniko skrev 2010-09-02 19:28:56 följande:
    Tack Ja det blev visst ett litet spiralbarn Är rätt nytt ännu men ändå himla kul nu när chocken lagt sig lite Nu är jag istället bara såååå shopping sugen Små suits, lurvar, hjärlmisar. Mums
    Haha, ja shoppingsuget satte igång direkt hos mig också och nu är bebisens garderob sprängfylld i dom minsta storlekarna...Men inte slutar jag shoppa för det... Oskyldig
  • OsynligtSmåkryp
    Busbellan skrev 2010-09-02 19:57:44 följande:
    Min kompis fick en liten bebis idag, en liten kille.
    Nu måste jag fundera på present, men vad köper man till nån som inte alls har samma smak?
    Tror till och med hon hör till kategorin som anser att suits är pyjamas

Skulle ändå gärna försöka hitta nåt lite roligare än de "vanliga" butikerna. Så ni som har koll på bebiskläder har ni nåt tips som skulle kunna gå hem. För mycket färger och mönster funkar nog inte
    Något från PoP då? Basränder är alltid fint, annars har dom säkert något annat fint till småttisar.
  • OsynligtSmåkryp
    lillronya skrev 2010-09-09 11:47:25 följande:
    Ja jag tycker den är ganskalång. Om det nu är denna modellen vi pratar om.
    Tycker också att den är ganska lång. 98/104 har jag till tösen som är 103 cm, perfekt i ärmarna men aningens för lång i kroppen. Är nog lite längre än förra modellen där vi har kaninklänningen för den upplever jag inte alls som för lång...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17