Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan: Jag har en ute nu, utrop 149 kr och köp nu var 199...Tröjan är i fint skick, inga fläckar eller nåt.

• OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2011-01-03 15:50:36 följande:
    gör ni alla blogg på bloggspot? är det helt gratis?
    Jag bloggar på blogg.se men kommer väl byta till egen somän så snart jag fått hjälp med det för jag är totalt okunnig.
  • OsynligtSmåkryp

BF idag. Men här låter bebis vänta på sig, bara en massa falsklarm om kvällarna.

Fick hem fin-fina Molosar från Sigge&Juno idag iallafall, lite glädje medans man väntar! Det blev colibri i för mycket kläder, leggings till minstingen och sedan dumt nog både linne och kortärmad knappis till stora (vet inte hur jag tänkte där...) och sedan svarta stjärnleggings till stortösen.

Det jag vill ha nu är safariprintet i långärmad tröja och suit, och någon babyklänning till minstingen också att ha som tunika. Tungan ute

• OsynligtSmåkryp

Nu får fasen bebis ploppa ut snart, det är dyyyyyrt att gå på övertid och vänta!
    Nu klickade jag hem safarisuit till bebis, safari T-shirt, bondgårdsleggings och bondgårdsklänningen i babymodell till lilltösen. Guld i mun
    Och ännu finns det saker jag vill ha, både på rea och nyheter, jisses!

• OsynligtSmåkryp
    ChokladMoshin skrev 2011-01-09 12:06:50 följande:
    Håller tummarna att bebis vill kika ut snarast
    Men eftersom min kom nästan 5v. för tidigt så måste ju nån komma sent för att kompensera upp min
    Har också beställt safarisuit till Mini, sååååå fin ju.
    Sitter med korgen full på eleraff just nu, men har redan beställt nyheter för en massa så jag velar......
    Men Mini behöver ju verkligen kläder så det känns ju motiverat i alla fall
    Ahh, så min kompenserar Minis tidiga utgång, har aldrig sett det på det viset innan.

Safarin är ett måste här, tog 62 i den för ska bebis gå på mer övertid kommer den tjocka på sig rejält ju så 56 känns vanskligt, haha.
  • OsynligtSmåkryp
    ChokladMoshin skrev 2011-01-09 13:56:42 följande:
    Hihi, eller hur
    Min lilla tjej kan fortf. ha 56 i suits och hon blir  3 månader om en vecka
    Provade stl. 62 men då fick hon ett gigantisk häng i grenen
    Kommer väl passa om en månad kanske.
    Tjollabolla skrev 2011-01-09 13:35:53 följande:
    Jooo... det är väl kanske därför som vi har typ 35 stycken i garderoben
    Vilken stl. kan hon ha på suits nu och hur lång/tung är hon?
    Då märks ju inte en till bland alla 35
    Ohh, sådan liten plutt! Min bebis väger väl runt 4 kg nu när den kommer, så 56 kommer väl vara stort i en vecka, lagom i två och sedan urvuxet.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-09 15:45:54 följande:
    Blööööööööö!!! BF+1  jag avskyr övertid!!

Och inatt rasade uterummet ihop kl 02 av alla underbara snömassor så dagens aktiviteter va ju avklarade, skottat snö som en galning och lagat tak, va ju fint väder som tur va
    Men fyy, kan ni inte få ha lugn och ro någongång?

Vi hoppas på Plupp-ankomst snart snart, du vet att jag håller tummarna! Baby
  • OsynligtSmåkryp
    Tjollabolla skrev 2011-01-09 15:59:36 följande:
    Äh, Lia vägde 5 kg och hon hade 56 i nästan 2 månader iaf
    Jaa, kommer skrutt växa lika sakta så funkar 56 länge, minns att båda töserna hade 62 i kläder när dom satt stadigt själva och det var vid halvåret, så...
    Men men hälften nya gener hos denna bebis vet man aldrig, kanske blir en liten sumo med veck överallt efter en vecka.
  • OsynligtSmåkryp
    Greksmurfen skrev 2011-01-09 18:29:22 följande:
    haha sprickfärdig e ju abra förnamnet...=P
    MEN vet du vad hennes "kära" sambo gjorde =O..... hade aniss gjort det så hade han haft ett blått öga hahahahaahaha

dem var hos bm på fredagen å hennes sf mått ahde ökat 3cm på 1,5v =/... å eftersom hon haft det jobbigt så undrade bm om hon fick göra en hinnsvepning.. å det ville ju syrran verkligen. MEN då uttrycker hennes sambo att  NÄ här ska det inte sättas igång med hjälp, det här ska vi fixa tillsammans. ehh vem e det som bär på barnet =O. så sambon lever just nu på nordpolen pga av det.....
    syrran hade ju velat at bebben skulle komma snart med tanke på att årsdagen för lillebror närmar sig med =( å hon vill inte  att bebben ska koma allt för nära den dagen heller.

men som sagt eftersom hennes sambo inte ville hinnsvepningen dvs dem inte var överrens så ville inte bm göra det......
    så nu gör hon allt annat som sägs kunna sätta igång att =P
    Ohh, vad min sambo hade fått höra om han hade nekat hinnsvepning så där!
    *morr*
    Här görs inte ens hinnsvepning så nu kan vi inte ha delade meningar om det, men ändå...
  • OsynligtSmåkryp

ChokladMoshin: Vill du bli av med någon lurv i 62 så hojta till!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17