Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2010-09-23 10:19:36 följande:
    Tack

Klara saknar både jeansleggings och svarta leggings... Måste kanske shoppa lite om det nu är fint till Drömmer
    Fast jeansleggings har jag inte hittat några ännu som sitter fint på henne. Hittar bara sånna som är i mer riktigt hårt jeanstyg men med en resår i midjan. Ser konstigt ut på henne. TIll lillasyster har jag riktiga leggings, i mjuk bomull, men som ser ut som jeans.

Någon som vet var man kan hitta detta till större barn får hemskt gärna hojta till!!
    På Cubus har jag köpt jättefina mjuka till stortjejen! Dom är mjuka som vanliga leggings, men hon föredrar ändå dom som är som tunnare jeans typ...
  • OsynligtSmåkryp
    Busbellan skrev 2010-09-23 10:33:30 följande:
    Regnbågsmuddisarna använder vi till londontröjan, såå fint!
    Dock är de enorma i midjan så vi får vika dem några varv där
    Låter tjusigt! Måste nog kika om storungen har några regnbågsleggings, för muddisarna var för mycket pyjamas för henne...Haha! Och lillasyster har muddisarna men inte tröjan.
  • OsynligtSmåkryp

Lillronya: Vad kul att A gillade tröjan så mycket, den är ju faktiskt jättefin!

• OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 09:19:57 följande:
    Tycker du? Tycker dom totalt olika
    Dom var ju kanonlika ju, och jättesöta båda två såklart.
  • OsynligtSmåkryp
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-30 09:36:49 följande:
    Duntoffla: Vi har ju bud av samma lilla smultron du och jag, från SmåfolkGlad

Hur hade du tänkt få upp dina kläder? Tänkte om vi skulle ordna någon frakt tillsammans eller så.

Det kan hända att det är en hel del om Linda hittar kläder för alla pengar jag gav henne så det lär bli ett stort paket som måste fraktas.
    Lägger mig i, men vid mina salginköp som jag fått hjälp med så har vi gjort en auktion på Tradera och så skickat billigt med Schenker.
  • OsynligtSmåkryp
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-30 09:51:08 följande:
    Schenker är nog inte nåt alternativ för Smultron Flört

Men jag betalar gärna en skaplig peng för att få det skickat. Vill ha det försäkrat också så man får tillbaka summan om det försvinner. Det handlar om ca 4000kr så de vill man ju inte bli av med så där baraGlad
    Nähä, har hon nåt emot det...Då var det ju annat förstås.
  • OsynligtSmåkryp
    Lantani skrev 2010-10-02 08:06:46 följande:
    Hur stora/långa har era barn varit när de kunnat börja använda storlek 104 på molooverallen?
    Runt 95-97 cm var hon nog förra vintern när den användes. Nu är hon iaf 103 cm och en 104:a skulle inte räcka hela vintern så hon har fått en i 110.
  • OsynligtSmåkryp
    Quiet thoughts skrev 2010-10-02 15:12:45 följande:
    Tänkte bara titta via och se hur alla har det, jag är ju inte här så ofta, då jag inte har shoppat så mycket heller. Tappade liksom lusten med det mesta av förståeliga skäl.
    Hoppas ni har det bra allihopa och att ni inte fryser bort nu när oktober kommit.

Kram på er.
    Grattis till påskägget! {#emotions_dlg.flower}
    Saknar också din blogg, precis som flera andra skrivit...
  • OsynligtSmåkryp
    solouniko skrev 2010-10-02 18:27:02 följande:
    Har ni mått olika vid era graviditeter? Med Milla spydde jag ju minst 4 gge per dag heela tiden, och nu känner jag mig helt som vanligt. Glömmer till och med bort att jag är gravid, börjar tro att jag är skendräktig Mår man illa och kasst så är det ju inte kul, men mår man prima så blir man ju nästan orolig samtidigt! Aldrig är man då nöjd
    Jo, med tjejerna spydde jag dygnet runt från början och fram till förlossning, hade svår foglossning från start, osv.
    Nu mådde jag illa fram till v 13, sedan nada, mådde tipp tipp! Foglossningen kom inte förrän runt vecka 20-21 den här gången...Så här känns det tvärsäkert på pojke, vore mkt förvånad om någon filur med snippa kom ut.
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-10-02 18:46:40 följande:
    haha TÄNK om man hade avbrutit mitt i heta sexakten "ursäkta, men kan du dra ut snoppen en stund jag ska bara ninja ett par leggings" haha
    *asg* Snacka om erotikdödare!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17