Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-09-13 15:38:16 följande:
    Å vår tur med det här huset bara fortsätter...

Nu står vi utan ytterväggar och utan hantverkare, så det är gravida jag och mannen som får bygga dem, kanonbra 5,5 meter upp med mage och allt Obestämd
    Hualigen! Det är ju inget du borde göra alls, fast finns det ingen annan lösning? Obestämd
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-13 15:42:56 följande:
    Aha... Jag e lite osäker på äggplantan så jag beställde bara en mössa för att testa

Måste kolla HM jag åxå, men det tar jag när jag e på stan tror jag, måste prova
    Jag blev så glad att jag kunde ha mammatröjor från H&M, det har liksom varit kört dom andra gångerna...Men den långärmade vet jag inte hur den passar, men jag har mest koftor över numera, så det syns inte om det ser alltför hemskt ut där under.
  • OsynligtSmåkryp
    jacao skrev 2010-09-15 10:23:48 följande:
     Vet att det var flera härifrån som nappade på traderas erbjudande om att lägga upp gratis auktioner (var det tre eller 5? ) i mitten av augusti. Jag har nu fått min faktura  och det verkar som jag får betala för alla ändå{#emotions_dlg.djavulsk}
    Hur ser det ut för er andra?

Mina avgifter försvann.
  • OsynligtSmåkryp
    7småtroll skrev 2010-09-15 10:34:42 följande:
    Mina avgifter är krediterade!

Men fy vad dyrt det blivit att sälja. Har en skyhög faktura till Tradera!
    Usch ja, snortdyrt! Min som jag precis betalade idga låg på 854:-...*huvva*
  • OsynligtSmåkryp
    ängeln83 skrev 2010-09-15 12:06:18 följande:
    854 kr? Uj, det var dyrt. Hur mycket har du sålt för då?
    Min var på 119 kr
    Åhh, en lagom räkning!
    Har väl sålt för en 9000:- kanske, alla vinterkläder hamnade på denna räkning + en massa danskt också.
  • OsynligtSmåkryp
    Everlonn skrev 2010-09-15 13:17:25 följande:
    Måste ju skriva det här oxå

ÄLSKAR IdaT!!Hjärta

Har försökt få tag i en IdaT overall, varit jättenöjd med dom vi haft, de har sett ut som nya när jag sålt dom (slitstarka och jättebra) Men missade den enda som var ute på Tradera i rätt storlek med typ 3 kr Gråter

Till slut tog jag en chansning och mailade IdaT och frågade om de möjligen hade nån kvar, fick tillbaka ett mail att hon skulle kolla när lådorna kom tillbaka från salgen som varit om jag kunde tänka mig att vänta och så..Inga problems, väntar så gärna
    Och tänka sig!! Det hade dom, visserligen endast enfärgade (inga figurer på) röda men till vilket pris!! Förvånad 200dkk för en overall är ju superbilligt! Så glad!

Och vilken service att kolla i "salglådorna" och maila tillbaka och skicka!

Det kallar jag service, skitsnällt ju! Och strunt samma om det är enfärgade overaller, är dom bra i funktionen spelar det mindre roll.
  • OsynligtSmåkryp
    jacao skrev 2010-09-18 18:52:38 följande:
    Någon som kommer ihåg vad  printet med lite " indianinstuk" heter ? Molo alltså...var det inka, nej?
    Ikat va?
  • OsynligtSmåkryp
    jacao skrev 2010-09-18 19:42:16 följande:
    SÅ var det! Tusen tack! Och tack för fina tröjan(fjärilar)
    Vassego för båda då, nu vet jag vem du är bakom nicket då!
  • OsynligtSmåkryp
    Everlonn skrev 2010-09-23 08:36:18 följande:

God morgon!

Visst är 15.2kg rätt så normal vikt till ca 100cm? Hon är ju inte supersmal längre..dock har hon gått ner lite nu när hon varit sjuk, matvägran...

Det har märkts på humöret kan jag säga! Hon var jätte-till-salu igår

Det tycker jag absolut! Lillfis här väger under 15 kg till sina 103 cm och nu har läkaren _äntligen_ efter många år insett att hon hör till den mindre skaran och följer sin kurva. Och kan han lägga det bakom sig så är den vikten till längden inget bekymmer!
  • OsynligtSmåkryp
    Lalalong skrev 2010-09-23 10:02:53 följande:
    Jag trillade också dit igår på Eleraffs braiga erbjudande. Köpte rådjursknapptröjan och randiga leggings, samt Londontröjan.
    Funderar på vad man matchar London med? Vad har ni andra som har det?
    Stortjejen har Londontröjan och förutom jeansleggings så har hon haft svarta leggings + kjol till den tröjan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17