Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nån som har koll på dansk butiker i Västerås?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Helle skrev 2011-04-06 11:49:05 följande:
    Slitage är den jag känner till också. Annars får du komma till Örebro, här har vi flera bra - 3 stycken - och det är ju nära V-ås
    Då ska jag spana in Slitage Vart ju i Västerås förra veckan men då gick vi bara i galleriorna. Vet du vart Slitage ligger?
    Mmm, fast vi åker ju med sambon i lastbilen och passerar Örebro nattetid, inga butiker öppna då va?!
  • ängeln83

Hej hej sötfisar.

Nu var det ett tag sen igen jag kikade in, har haft ett par riktigt jäkliga veckor men nu känns det som att jag börjar bli jag igen, efter typ 10 läkarbesök, snack med kurator och anti depp piller, fy vilken resa det varit.
    Och shopping har jag inte alls orkat tänka på men nu börjar jag bli lite sugen på att klicka hem nåt fint.

• ängeln83

Godmorgon flickor.
    Allt bra här inne?
    Jag har börjat jobba igen, känns såååå skönt och jobbar lagom mycket, halvtid, så jag jobbar 2 eller 3 dagar i veckan, nu har jag avverkat denna veckans två arbetsdagar och är ledig tills torsdag nästa vecka

Surar fortfarande som f*n över att jag blivit avstängd från Tradera, har skickat typ tusen arga mail nu.

• ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-04-14 09:04:33 följande:
    Ängeln: det låter ju lagom :) ja vad är det som händer med tradera? Du har inte fått något svar?
    Helt lagom
    Jo jag fick svar där det stod att flera säljare lämnat lågt betyg, men jag har fortfarande 4,6 i betyg så jag fattar lixom ingenting. Tycker åtminstone dom kunde gå ut med en varning innan dom stänger av, det handlar ju lixom inte om en massa negatativa omdömen.
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2011-04-14 10:37:45 följande:
    Vaaa?? Är du avstängd för att du dröjt lite med leveranser, eller vad? Förvånad

Fattar inte vad de sysslar med ibland, vissa för hålla på med budtrissningar och ange märken som inte har ett dugg med auktionen att göra i rubriken hur länge som helst - trots anmälningar händer nada..

Så stänger de av dig.. Så sjukt Skrikandes
    Ja tydligen Har ju haft det lite kämpigt det sista och tyvärr har ju leveranserna drygt lite, dåligt av mej men jag tycker ändå inte det är befogat att bli avstängd. Iså fall kan dom skicka ut en varning eller nåt innan.
    Har en köpare som vann ett linne av mej i början av mars som nu har 16 negativa men hon är minsann inte avstängd.
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-04-14 10:52:59 följande:
    hur länge är du avstängd?

låter ju väldigt konstigt Obestämd
    Avstängd i 12 månader
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-04-14 11:49:21 följande:
    Förvånad men det måste ju ha blivit nått fel
    Ja det trodde jag också, mailade direkt och fick då förklaringen, även om jag inte kan godta den. Dom önskade mej välkommen tillbaka om 12 månader men det kan dom f e t glömma!!!! Sätter aldrig mer min fot där.
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2011-04-14 11:52:53 följande:
    Du skojar Förvånad Ett helt år, anger de några sena leveranser som anledning?? Har du pratat med dem??

Vi borde allihop maila dem och ifrågasätta beslutet, verkar inte klokt..
    Nej inte direkt, tycker inte att omdömena är så hemska. Visst har jag haft lite långa leveranser den senaste tiden som säkert dragit ner betyget lite.
    Kolla här och döm själva:
    http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=816655
  • ängeln83
    annie dark skrev 2011-04-14 11:55:32 följande:
    Va f-n!!

Och anledningen är att du fått låga betyg senste tiden, inget neg omdöme.
    Ja precis, har ett endaste negativt av 559 omdömen och det fick jag för 1 år sen. Annars ligger jag på mellan 4 och 5 på betygen och 4,5 i snitt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17