Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-04-22 09:19:44 följande:
    Jag jobbar också halvtid och det är ett av mina bästa beslut nånsin.

Köpte en svart och en turkos i trikå och en lila canvas.
    Har precis sålt våra i 86 och 92 och tog 104 nu.
    Är väl därför de känns stora.
    Får testa idag.

Svåra val!
    Det är ju ganska kul att matcha...
    Det förstår jag Så får det nog bli för min del också.

Ja så kan det ju vara Jag köpte 86 till Meja, passade perfekt

Ja det är ju det, hum...fast colibri är ju också väldans fint.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Här är en till som längtar till salg Har inte riktigt fått klartecken från gubben att få åka men det ska fixas inom kort

• ängeln83

Hej hopp och godkväll

Jag satt just och funderade på när jag sist köpte nåt dansk, det var nog ett tag sen.
    Är inne i en VV period just nu

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-04-27 20:59:06 följande:
    Jag fick post från Babyshop idag iaf Underbara NS gula tunika, tog 68/74 och det kommer nog passa bra. Milo fick plastisocks oranga t-shirt med rosa kantband och han gillade den, jag var lite rädd att han skulle rata dom rååsa kantbanden. Å Så en plastisock solhatt till Lia som jag blev lite besviken på, ser ut att vara klara fina färger på bilden, men den såg ut som den var tvättad 10 ggr ungefär Obestämd. Riktigt bleka färger.
    Visst är NS tunikan underbar Tyvärr har Meja lyckats få dit en massa trista fläckar som inte går bort Funderar faktiskt på att beställa en ny för den vill jag inte vara utan i sommar.

Trist med solhatten
  • ängeln83

Hej hopp sötfisar. Sitter i Västerås och väntar på att åka hem, Liam ville följa med och åka lastbil så så fick det bli :). Shoppade just varsin Småfolk t-shirt till barnen, vilken tur att man kan shoppa med mobilen :p. Blev helt kär i dom t-shirtsen, men har 104/110 funnits innan? Tog det till Liam, kändes perfekt eftersom han annars ligger mellan storlekarna.

• ängeln83

Helle: Fast jag beställde ifrån LPL, hoppas bara det stämmer att storleken finns nu, så dom inte skrivit fel lixom.

• ängeln83

Hej hopp flickor.
    Sitter här och försöker hålla mej vaken, börjar ångra lite smått att vi bjudit hem massa folk på grillning ikväll *gääääääsp*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17