Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-04-14 12:02:21 följande:
    Ok om Tradera skulle ha stängt av som en varning,lite heads up- ca en månad eller så. Men ett helt jäkla år är ju inte kloktSkrikandes
    Håller med, jag tycker absolut inte detta är skäl för ett års avstägning, och varför stängs då inte medlemmar av som har en massa negativa?
    Kollade du mina omdömen?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-04-14 13:12:20 följande:
    Ängeln!! Helt seriöst!! Det som hänt dig är ju för fasiken helt GALET!! Hur F A N kan dom stänga av dig ETT ÅR??? Du har ju tom ok omdömen.. Finns ju dom som ligger SJUKT mycket lägre i omdömes poäng Skrikandes
    Ja jag blev minst sagt vansinnig när jag fick mailet, trodde först det var ett dåligt skämt men tydligen inte Tycker absolut inte jag misskött mej så mycket att "förtjänar" detta. Ok om dom var så hårda mot alla men när man kikar runt så finns det ju aktiva med bra mycket värre omdömen/betyg än mej.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-04-14 13:16:19 följande:
    Nä det har du verkligen INTE!!! Jag hade blivit helt totalt galet arg om det va mig dom gjorde så emot, ta och ta tag i dom som VERKLIGEN samlar negativa istället liksom, nä fy tusan!! Skriver GÄRNA på en protest lista mot detta!! Fy sjutton alltså va dåligt av Tradera!! SkrikandesSkrikandes
    Sitter och funderar på om jag ska gå vidare med detta på nåt vis, men hur?!
    Det som stör mej mest är ju att det finns såååå många som har en mängd negativa och är kvar, ok om dom kastat ut alla men att kasta ut mej före dom? Gaaaah vad jag är AAAAAAAARG!
  • ängeln83

Nu blev lite lite tröst shopping efter strulet med Tradera.
    En liten nätt VV order på närmare 2000 kr Nu mår jag braaaaaa

• ängeln83
    Buttelina skrev 2011-04-14 14:43:26 följande:
    vad blev det för fint?? du sålde ju all annan vv i nyskick ju.. knasmaja
    Haha, jag vet Det var fint men för mörkt
    Hum, vet knappt, en massa
    Till Meja: Ljus jeans kjol, röd kjol, lila leggings, tomato randig t-shirt
    Till Liam: Ljusa jeans, capri jeans, pool randig t-shirt, tomato randig t-shirt
    O så 6 par strumpor.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-04-14 15:28:33 följande:
    najs hopping
    Hope so Det lär ju inte vara fulare irl ialla fall
    Har du köpt nån av dom nya t-shirtsen?
    Tänkte mest på kvaliten på dom, tycker dom flesta tröjor/t-shirts vi haft har blivit så konstiga och typ fyrkantiga efter tvätt, hoppas dom bättrat sej.
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-14 20:39:19 följande:
    Tack för rådet ang skor! Dom kom på posten idag, nååååågot tajta men funkar absolut! Och helt nya så kanske dom töjer sej lite.
    Så lite så
    Visst är dom helt underbara?!!! Jag är så sugen på ett par vita skinn också, vet bara inte hur jag ska motivera det eftersom jag har vita i tyg

Jag gick runt lite med blöta strumpor i mina och jag tyckte faktiskt dom töjde sej lite.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-04-14 21:13:24 följande:
    Köpte med vita i skinn till 40% häromdagen, underbara!
    Fanns dom hos Ellos?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17